1stor1liten =) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 mini er nå 6 dager, navlestumpen detter snart av men under er det "sår". virker nesten som den er blitt slitt av for tidlig også lukter det rart. noen med kloke ord/råd her? (kommer ikke inn på min side for å bytte nick.)
alvis Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Navlen vil lukte fordi navlestrengen råtner. Vask den med Pyrisept hver dag så ordner det seg. Navlestrengen er litt gul så det kan se ut som puss. Hvis hun blir rød og hoven og det kommer puss ut må du kontakte lege.
1stor1liten =) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 ok. det er litt gult under som der ut som puss ja og litt rød, han har blødd pittelitt .
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Minstemann sin luktet død og fordervelse etter 5 dager, og datt av da. Skikkelig råttent :-/ Ta på litt pyrisept og la det lufttørke, så går det nok fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå