Gå til innhold

Lukt fra navlen til mini, noen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

mini er nå 6 dager, navlestumpen detter snart av men under er det "sår". virker nesten som den er blitt slitt av for tidlig også lukter det rart. noen med kloke ord/råd her?

 

(kommer ikke inn på min side for å bytte nick.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navlen vil lukte fordi navlestrengen råtner. Vask den med Pyrisept hver dag så ordner det seg. Navlestrengen er litt gul så det kan se ut som puss.

 

Hvis hun blir rød og hoven og det kommer puss ut må du kontakte lege.

Skrevet

ok. det er litt gult under som der ut som puss ja og litt rød, han har blødd pittelitt .

Skrevet

Det går nok fint. Bare vask med pyrisept.

Skrevet

Minstemann sin luktet død og fordervelse etter 5 dager, og datt av da. Skikkelig råttent :-/

 

Ta på litt pyrisept og la det lufttørke, så går det nok fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...