Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Eg satt på do nettopp,og gjorde nr 2...plutselig kjente eg at eg svidde i rumpe-hullet,og dr kom masse blod ut ! Kan d være innvendige hemorider...eller kan det være noe annet?? Hjelp meg....syns d va litt skremmende.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Helt sikkert en hemoride. Kan skje om en presser for hardt.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Var avføringen hard??? Jeg har det slik at vist jeg ikke har vert på do en stund og avf. blir hard, kommer det blod på papiret etterpå.... det vil si at avf. er hard og litt stor for å komme ut... oofff ikje mye festlig å skrive om dette, menmen....
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Høres ut som hemoroider, ja. Kan være både innvendige og utvendige som er på vei... Hadde akkurat det samme når jeg fikk hemoroider, er no skikkelig dritt!! God bedring, det er ikke godt, men roer seg heldigvis om ikke så lenge!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Nei,eg har hatt myk avføring hele svangerskapet,av og til som diare t.o.m. Pokker,eg som trodde eg hadde klart meg uten hemorider denne gangen også! Burde eg gå til legen? Gjør det veeeldig vondt?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 hemorider trenger ikke gjøre vondt, men de kan klø voldsomt. siden du ikke har hatt hard avføring synes jeg du burde ringe lege. det kan godt komme rifter i endetarmen som gjør at du blør, men det burde absolutt sjekkes opp!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 ok...tusen takk for svar alle sammen.. Ska ringe til legen nå Ha en fin hermoride-fri dag :/
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hva er hemorider?? Jeg hadde veldig treg avføring en stund, som var hard og stort å presse ut. Da fikk jeg rifter rundt analåpningen, som selvsagt blødde. De gikk jo også opp neste gang jeg gjorde fra meg, så det var ofte jeg så blod på papiret da ja. Passet på å vaske meg eterpå jeg da, slik at det ikke skulle være så mye bakterier i såret etterpå. Dette gikk heldigvis over etter en periode, etter det har avføringen vært normal.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 ja forrsten ,når eg tenke meg om...så pleier eg å ha løs avføring på morgenen,og på kvelden litt hard,men ikke stor...små...saue-klumper lissom..ehhehe..(.sorry for the grafics ) Odg då har eg begynt å blø,rifter som du sier...men nå e d masse blod som kommer...isje slik som før.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har hørt at det er vondere og operere dem vekk enn å ha dem der. Men ingen erfaring selv. På apoteket får du tak i stikkpiller for innvendige hemorider, reseptfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå