Gå til innhold

uff.....skal på 1.kontroll i dag.....hva kan jeg vente meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har glemt ut alt fra forrige sv.skap. har vært inne tidligere å tatt alle blodprøvene men i dag skal vi nok skrive det inn på disse papirene!

Må jeg har GU.? blir jo innkalt til celleprøve hvert 3.år. ikke lenge siden jeg tok det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt en gu selv om,da får de undersøkt alt...

Ellers så er det jo blodprøve,tisseprøve,vekta og samtale.

Jeg hadde ikke noe mere enn det jeg.....Førte bare på helsekortet,fars navn,jobb,blodtype osv....

Skrevet

Jeg måtte ta ny gu .(hvar ikke lenge siden jeg hadde tatt) . Ellers ble blodtrykket målt, jeg ble veid, blod prøve og urinprøve . Ellers masse spørsmål. lykke til

Skrevet

jeg tok blodprøve, urinprøve og snakket med hun bare... div. ark som skal fylles ut.. masse spm.. og sette opp ny time.. var ikke mere enn det :)

hørt det ikke er så vanlig med gu så tidlig i sv.skapet enda.. hun sa iallfall ikke noe om det.. (men jeg har uansett tatt det tidligere samt med innvendig ul, så ville ikke vært nødvendig) ...

lykke til

Skrevet

..og ja, blodtrykk, høyde og vekt tar de :) og søkte på fødeplass..

Skrevet

takk for mange svar! her har vi bare en fødeplass så regner med det skal gå greit. men den GU'en gruer jeg meg til. har vært så fryktelig dårlig og har ikke orket å stusse meg ....hehhehehe......

Skrevet

Om du har stusset deg eller ikke det tror jeg legen din gir en laaaaaaang en i.....

Tenk at han har andre passienter enn deg som er et liv eldere enn deg;)hehehhe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...