Gå til innhold

noen her med termin midt i februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin medio februar (15) og gleder meg så masse nå! Er igang med "nesting" som det kalles... rydder og ordner og fikser hjemme.... har ikke overskudd til stort, men den ryddinga gjør så godt.... merkelig, for jeg er egentlig et surrehue...

Nå er vogna i hus, og klær bretta pent i kommode, bilsete er på plass, men senga har vi ikke henta ennå, gleder meg til å re den opp... og aller mest til å titte på den lille prinsen som skal ligge oppi der....

Og lillegutt (eldstesønnen min) gleder seg masse!!! Ikke lenge igjen nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 11. februar, og her er jeg i gang med å vaske babyklær :) Vuggen ble satt sammen i går. Har kjøpt inn det meste, men skal hente barnevogna i slutten av måneden. Jeg har innmari lyst til å rydde og vaske overalt, men har ikke helt overskudd og ork. Det er en liten jente som pirker på ribbeina mine hele tiden...

Gleder meg masse til å se den lille jenta :)

Skrevet

19Februar:=)

Er heldigvis ferdig med alt som skal gjøres før lillegutt kommer!!

Vasket alt,malt møbler kjøpt inn alt jeg føler vi trenger...Kjempe digg:=)

Nå skal jeg bare nyte den siste tiden som gravid,lager scrapbook,treffe venner...Ååååh,det er deilig:=)

Skrevet

Har termin 11.februar, og har nok begynt å "neste" litt jeg også, ha ha.

Har begynt å vaske babytøy, rydde og hente frem ting og tang. Vi holder på å pusse opp babyrom og nytt soverom til oss, og merker jeg synes at det går litt tregt... Skulle gjerne ha begynt å innrede det allerede, men sambo gjør alt selv, så må ta det etter jobb, så er ikke alltid like motivert og klar for mer jobb.

Kjenner jeg begynner å bli klar for å hilse på lillegutt her også ja:-)

Var på sykehusvisitt igår, da min to år eldre søster fikk ei lita jente for 2 dager siden. Blir gøy med to tette søskenbarn:-)

Skrevet

Jeg har termin 7. februar! Utrolig så fort tiden har gått denne gangen. Heldigvis er en del klart bare fordi det er nr 2, men skal akkurat til å sette meg ned for å sortere klær etter storebror nå. Er nok en del som er utgulpet, og endel som er utvasket, men antagelig er det ikke så mye nytt vi trenger! Hadde meg en rundtur i går, kjøpte inn stellematte, og vogna kjøpte jeg i september. Nå er det bare å komme lillmann =) Gleder meg masse til å få magen for meg selv =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...