Stolt mamma=) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Flere? Hadde egentlig håpet jeg hadde gjort unna kvalmen de tre første mnd jeg da...
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 jepp! her er jeg, og jeg fikk kvalmen kasta over meg i uke 32.... den kommer og går litt nå (er i uke 35) Den kan jo komme anytime den! (dessverre)
Stolt mamma=) Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 så vanvittig dumt. Føler ikke at jeg har tid til det nå igjen=/
Gjest mphs Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er i uke 29 og har vær veldig kvalm hele tiden(hyperemis). Slitsomt. Syns det er så flaut når jeg begyner å spy på vei hjem fra barnehagen etter jeg har levert storejenta.Og andre ser det. Eller over alt ellers:o( Liker best å gjemme meg bort da.
maria isabell Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 har erfaring med det...ikke noe gøy...ha alltid med spypose og tyggis pluss våtservietter:) litt vann er også greit...har du prøvd prostafen? tar toppen av kvalmen..snakk med legen din om du kan bruke det...
Gjest mphs Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har prøvd postafen etter annbefaling av legen min, men jeg ble trøtt og fikk vondt i hode av de. Faktisk så hjelper ingefærtabelettene litt. De sugetabelettene. Sist svangerskap fikk jeg pause i kvalmer fra uke 24 til uke 32 men det ser ut som jeg ikke får det denne gangen. Hva gjør vi ikke for disse søte små)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Åhh. Nå ble jeg nesten litt glad for og lese at det ikke bare er meg som er kvalm. Da er det sikkert helt normalt.
Leirha Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er også sinnsykt kvalm..Orker ikke tanken på mat, men det blir jo bare verre av å ikke få i seg noe heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå