Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som han endelig har skjønt at han kan heise seg opp etter ting, så har han nå startet å hoppe når han er oppe.. Han står å gynger/hopper og ler som bare det..

Problemet er bare at det funker kjempefint på mammas og pappas fang og også i sengen. Der er det mykt å lande om han.. eh rettelse, NÅR han mister balansen, for den er ikke helt til å stole på.. Værre er det når han heiser seg opp etter stuebordet eller TV-benken. Da ser mamma to sekunder med morro, og så bærer det med hodet i benken først. Sukk.

Og han lærer visst aldri heller, for han gjør det bare igjen og igjen..

Er det bare jeg som har en liten "dumming" som ikke lærer av sine egne feil en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi! Så holdt Amanda også på! Men som oftest datt hun på baken da, heldigvis! Hun ga seg heller aldri, hverken med det eller andre ting. Og til slutt så går det jo! Selv om det kan ta måneder før man får det til!

Jeg trur nok ikke lille M er dumm, er nok bare "litt" sta...

Skrevet

Hehe så morsomt. Det kan fort bli skummelt når de deiser ned med hodet først, man skulle tro de lærte men neida. Gubben her mener vi må sette kræsjhjelm på Mia. Jeg mener bestemt at en eller annen gang lærer hun.

Skrevet

He he. jeg stemmer for kræsjhjelmen. Min sønn lærer nok ikke så fort som disse damene deres. Like greit å venne meg til tanken på at han kommer til å være like vågal som sin søster og dumdristig som sin far! Tenker med grøss og gru på den dagen han skal sykle, klatre i trær og sparke fotball med gutta.. Eller for den saks skyld, den dagen jeg setter ham utfor på slalomski! Ser allerede buskene vaie i skogkanten ved hoppene..

Skrevet

så artig!

Utrolig gøy når de klarer nye ting ja!

Blir nok mange donaldkuler og blåmerker på våre små før de lærer hehe, men det må vel til tenker jeg :)

Skrevet

He, he. Det høres artig ut at han klarer å dra seg opp, men ikke like artig når han deiser ned kan jeg tenke meg. Han kommer nok til å bli både gul og blå. En hjelm var kanskje ikke så dumt... :)

Skrevet

så morsomt :o) de lærer ikke så fort disse små. Adrian går rett på ting gang på gang, men gidder ikke titte mer allikevel. De lærer nok tilslutt når de er gule og blå :o) Gleder meg til å se hoppegutten på torsdag :o)

Skrevet

Kan se han for meg der han stanger og stanger. Han er nok bare en sta liten gutt som vil prøve seg. Morsomt at de finner ut av så mye rart på egen hånd.

Skrevet

Matteo er en smart liten godgutt! Håper han ikke slår seg så mye når han hopper og faller som værst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...