Bajs! Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er det mulig å ha så godt sovehjerte? Sovnet kl. 24 i går kveld, fikk mat kl. 7, og nå sover han fremdeles... Litt skremt jeg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Gammel er han? Mini på 4 mnd sovnet kl 22, fikk mat kl 6 (noe han har begynt med nå), sovna igjen, fikk mat kl 8, og sover nå... Hehe )
Bajs! Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Han er 8 uker i morgen... Hadde sett for meg det helvetet med masse nattevåk og forferdelighet jeg, men dette er jo helt supert... Han har vært slik i 3 uker, men har alltid våkna sånn mellom ni og halv ti...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Åh, når mini var 8 uker, så sov han konstant! Bare vær glad, det er jeg! Håper ikke det går over! )
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 det er deilig med små sove hjerter, så får mammaen gjort unnn litt husarbeid, jeg har en på 5 mdn, og hun har jeg fra hun var 4 uker, lagt i engen sin i 18.19 tiden, da sover hun til alt mellom 02-06, litt mat og så kan hun gjerne sove til på ni og ti og ellve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå