Gå til innhold

Jeg er så ekstremt sjalu....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tar sjalusien snart overhånd på meg her. Enten så overdriver jeg eller så har jeg faktisk litt grunn til å være det. Typen min er verdens mest omtenksmomme mann. Snill som dagen er lang. Og han er en type mange betror seg til fordi han er så god å prate med.

Vennina mi sliter med en del ting. (problemer som hun for det meste steller istand selv.). Hun er ekstremt sjalu på meg. Rett og slett fordi jeg er i hennes drømmesituasjon.Hun har også ett veldig behov for å prate med typen min om problemene sine. Hun har vært en tredjepart i ett forhold før. Og jeg føler meg bare ikke trygg på henne.Hun er desperat etter å finne seg en mann.

Men hvorfor i H.... skal hun legge seg så etter min type??? Hvorfor er det han hun ringer til når hun er på fylla å ting er gått galt??? Hvorfor er det han hun legger seg etter på fester. Jeg kjenner at det nesten ødelegger mitt forhold til henne. Det eneste hun gjør er å irritere meg.

Så nå lurer jeg på.Overdriver jeg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg ei ny venninne!

Skrevet

Niks, ikke ut fra det du forteller her. Ringer han i fylla, hva er det for noe tull? Ikke akseptabelt, og tror de fleste hadde reagert på det. Jeg hadde bare kuttet kontakten med henne, hun er jo ingen god venninne når hun oppfører seg sånn.

Skrevet

Enig med de to over - du har en snill og god mann, men ikke ei snill og god venninne.

synes du skal be mannen din om å si til henne at hun må bremse. fortell han akkurat hvordan du har det, han forstår sikkert.

Hvis hun ringer i fylla burde det ringe en bjelle hos deg.... og det har det tydeligvis gjort.

Stol på intuisjonen din, og ta mannen din tilbake!!

Skrevet

Hun legger seg etter din mann fordi hun er sjalu på deg, og vil ha det du har.

Skrevet

si ifra til typen din at det spetaklet vil du ikke at han skal ha kontakt med og kutt kontakt meg hu sjøl.elsker han deg så hører han på deg.hadde ei venninne som likte å tøyse masse og hu skulle jo tøyse med typen min.hu gikk så langt og sa hu skulle kysse han på bursdagen hans og skulle strippe osv.verken han eller jeg har kontakt med hu mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...