Gå til innhold

Gått over ikm, negativ test.... Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg hadde ikm på lørdag.

Tok en test i går på ettermiddagen, der stod det IKKE GRAVID.

Føler meg heller ikke noe gravid (litt ømme pupper og mensmurring), men det har jeg også før ikm.

Jeg pleier jo alldri å ha forsinket mens, heller et par dager for tidlig ca annenhver mnd.

Men hadde jeg vært gravid så ville vel testen vist det nå.???

Blir så frustrert:(

Sist graviditet testet jeg positivt før ikm.

Så da er jeg jo mest sansynlig ikke gravid.

Flere med neg test og forbigått ikm?

Noen symptomer hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler meg veldig gravid jeg da.

Men har ikke fått ordentlig positiv test jeg heller, men jeg kan jo ha ikm i dag også om jeg følger den lengste syklusen.

Har du hatt forskjellig lengder på syklusen?

Også bør du teste med morgenurin for du kan jo være en av de som produserer hcg sakte i starten?

Jeg har en del symptomer ja. Mest kvalme, litt ømme pupper, sliten(pga kvalmen) også er utfloden min annerledes ennd en pleier..

Det er ikke lett dette.

Kan du ikke ta en ny test imorgen tidlig?

Det skal jeg..

Skrevet

Hei hei.

Har pleid å ha en syklus på 28dager, har hent i ny og ne som i forige mnd at jeg har 26 dagers syklus. Men ikke 31 dager som det blir idag.

Går ofte på do for å skjekke om tanta kommer-men foreløbig har den ikke det.

Har en del mens muringer (husker jeg hadde det i forige svangerskap og-trudde hele tiden mensen skulle komme)

Jeg ville ikke tru at jeg produserte hcg sakte da jeg testet positivt flere dager før sist gang og da med en vanlig cb test.

Og nå testet jeg med cb digital hvor det står at man kan teste når som helst på dagen. Det som er så frustrerende da jeg har testet positivt så tidlig før...

Kan jo være som du sier at jeg bør teste om morgenen.

Jeg gjorde ikke det sist heller.

Så mest sansynlig så er vel tanta litt treg denne mnd, er vel psyken min som har utsatt det litt.

Har ikke apotek i nærheten, men kanskje jeg tar meg en tur ut senere med bilen. Så har jeg en test imorgen tidlig.

Syns jeg leste at du hadde fått litt positiv test?

Da er du nok gravid skjønner du. Sånn var den med meg sist gang, kunne så vidt se streken, dagen etter var den allerede mye sterkere.

Så jeg vil nok si gratulerer så mye med spiren:)

Skrevet

Hei

Jeg er på dag 34 i syklusen min. Det er den første syklus etter dødfødselen d. 14. okt.

Jeg har tempet og sjekket sekret denne mnd, og fandt eggløsning utifra dette d. 24. dec. Dvs. jeg hadde IKM igår, men hadde negativ test idag morges.

Jeg har vært kvalm i noen dager nå, og hadde noen kraftige stikkinger nederst i magen igår kveld.

Første gang jeg var gravid hadde jeg menssmerter, ekstremt ømme pupper og kvalme. Jeg tok først en test da jeg var 5+4 ca, og da var den svaaaak positiv.

Det er vel bare å vente se, er sikkert en av dem som produsere lavt hcg i starten.

Lykke til herfra

Skrevet

Jaja, jeg på min side holder bare på å bli gal for at tanta ikke kan komme ordentlig snart...er på dag 29 nå. tempen har sunket og pittelitt lyserødt på papiret imorges, ellers alt av mensmurringer vekke. Har aldri hatt sykluser på mer enn 28dager... så tanta burde desidert komme idag...:( Kjedelig å skulle få lengre sykluser nå:( alltid følt meg så heldig som ikke har hatt mer enn 28dager..

men dagen er jo ikke omme enda:)

Håper dere alle kommer inn hit om få dager og skriver om positive tester:)

Skrevet

Ja, i dag tidlig! Dvs. jeg vet ikke helt når IKM er, men tenkte at den ca ville være i går, fordi jeg hadde noe jeg trodde/tror var EL-slim rundt den 24.12. Men EL kan ha vært etter det også... Er ca på dag 70 i syklusen, så litt vanskelig. Kanskje det ikke var EL-slim.... Men jeg har hatt masse symptomer de siste en og en halve ukene. Ømme brystvorter, trett, trett, trett, stikkinger i siden og kiling i magen, masse drømmer. Og de siste par dagene har jeg vært kjempestiv i ryggen. Så jeg må innrømme at jeg nesten trodde jeg skulle få positiv test i dag tidlig. Velger fremdeles å leve i håpet. Føler meg i alle fall ikke som normalt om dagen. Og ingen mens!!

Lykke til!!

Skrevet

Hei igjen.

Takk for tilbakemeldinger.

Da er ikke håpe mitt helt borte enda, men må si det blir en nedtur imorgen hvis den er negativ... Da kan den tanta like greit komme så jeg kan komme igang med neste pp:) Hehe bare litt utolmodig om dagen, værtfall nå som jeg går dag til dag og venter på at tanta plutselig kan komme. Må sjekke på do hver gang, og like letta blir jeg jo:) Krysser fingrene for en positiv test imorgen.

Lykke til jenter.

Når blir deres neste test hvis ikke tanta dukker opp?

Vi kan jo ha en oppdatering i dagene fremover:)

Skrevet

Mor til engelen Lukas.

Så trist å høre om Lukas. Vet ikke helt hva jeg skal si eller formulere meg, men håper det går fremover med deg.

Lykke til videre.

Skrevet

Min blir i morgen.. Har gjort klar en liten gave til min kjære dersom testen er positiv. Skal du også teste i morgen?

Skrevet

Ja fikk mannen min til å kjøpe med en til meg.

Så den ligger klar til prøving imorgen:) Håpe håpe:)

Men trudde du hadde fått en svak positiv test??

Er isåfall et godt tegn.

Håper min ikke blir negativ imorgen, da kan jeg liksom ikke helt skjønne hvorfor ikke tanta kommer....

Lykke til imotgen, jeg er så spent.

Gi meg en oppdatering imorgen tidlig da.

Er her innimellom imorgen, da jenta mi er syk.

Tvi, tvi... klarer så vidt å vente jeg.

Skrevet

Foresten, litt nysgjerrig.

Hva for noe koslig gave er det? Hørtes hyggelig ut.

Skrevet

Positiv test etter tiden ja.. Også har jeg tatt en test på ettermiddagen i går og den var negativ.. Så det er ikke så greit. Positive tester er ugyldige når de kommer etter tiden. Håper du får positiv test i morgen da!!

Skal teste rundt klokka sju i morgen. Og den lille gaven er noen babyklær og en sjokolade hvor det står "verdens beste pappa". Skal legge sammen den testen om den er postiv.. Hvis ikke så sparer jeg gaven til jeg en gang blir gravid.. Har gjemt den og slettet alle spor. Tihihi. :D

Skrevet

Vil tru at du er gravid. Kan ikke skjønne at en test kan bli positiv selv om det har gått over tiden. Trur det er et GODT tegn:):):)

Så koslig, han blir nok kjempe glad skal du se, og kanskje litt satt ut. Kan se for meg uttrykket i ansiktet hans.... Hehe... Han vet kanskje ikke enda at du har fått en svak positiv test eller????

Skal se etter innlegget ditt da jeg står opp imorgen.

Håper vi begge får et stort smil om munnen imorgen.

Når var det foresten du hadde ikm igjen????

Skrevet

Jeg håper jo veldig at jeg er gravid. Denne ventetiden er ikke grei. Han har sett den positive testen jo. Jeg fortalte ikke om streken, han så den helt selv.. Men tror han blir ganske overrasket likevel. Hadde vært en fin nyttårsgave!!

Hvilke symptomer har du? Jeg hadde ikm enten på lørdag eller i dag.. :)

Skrevet

Det jeg syns er så rart er at jeg følte virkelig at jeg har hatt mer symptomer de andre pp`ne.. Men da var jeg jo ikke gravid (går litt i hue på meg dette, værtfall da jeg sitter her på dib i tillegg)

Denne gangen har jeg virkelig ikke så mye symptomer. Kan like gjærne være ikm symptomer.

-perioder veldig mens murring (akkurat so at tanta kommer hvert øyeblikk, også gir det seg litt igjen)

- Periodevis øm i puppene.

Og mye luft i magen (hehe hvis det er noe tegn da) hihi....

Du hadde ganske mange tegn du???

Like kvalm?

Skrevet

Idag er jeg 11 dager over IKM, har ikke tatt test sia nyttårsaften.. men skal til egen i morgen, så får tatt test da :-D hehe.. spennende..

håper jeg er gravid nå..

Skrevet

Oi oi:):)

Har du klart å la være å teste siden nyttårsaften, ja da blir det spennende med et legebesøk imorgen:)

Lykke til.

Gi oss beskjed om hvordan det gikk da.

Skrevet

Prøver 89, har du foresten noen symptomer.

Og din syklus har vært stabil?

Skrevet

har hørt at noen må vente helt oppi 6 dager (og kanskje mer) etter ikm før graviditet er påvist... tvi,tvi..

Skrevet

Har det likt som deg jeg sommerbris...med slik som du beskrev hva du føler i allfall. Jeg skulle på det seneste fått tr på besøk idag. fikk litt lyserosa på papiret i morges, men ikke noe mer. nesten heller ikke murringer...tok en cb dig. i morges som viste neg. Og så temper jeg og den har sunket med 0,2. så vet egentlig tr er på vei....

Nå må den snart komme så jeg kan få startet på neste pp!! Imorgen blir min 30 syklusdag..aldri gått så lenge:(

sommerbris og truseprinsesse- masse lykke til med testene imorgen:)

Skrevet

Elisabeth, kommer du til å ta en test til eller bare vente litt til?

Jeg kan ikke det med temping, men fåstår deg vel rett at det ikke er positivt hvis den syker for mye. (kan man stole helt 100% på den tempinga?)

Men fikk du bare litt lyserosa på papiret idag og ikke noe mer?

Behøver ikke være tanta det da, hvis det ikke kom noe mer mener jeg.

Noen symptomer hos deg da?

Takk for lykkeønskninger, sender det tilbake til deg også-tvi tvi...

Skrevet

Jeg kan ikke så altfor mye om denne tempinga egentlig..Bare det jeg har lest på pernille.info...men ja..det er ikke positivt når den synker...Vet ikke om det er mulig og fremdeles være gravid når temp synker. meningen er iallefall at den skal gå enda mer opp er man gravid.

Forstår bare ikke hvorfor tr lar vente på seg slik når jeg har kjent murringer i et par dager. Var bare bittelitt lyserosa på papiret ja..Og en gang senere så vidt så vidt noe lite brunt...Og ingen murringer lenger. Og jeg pleier få tr pang med en gang. Og ganske vondt imagen.

Jeg blir gal!!!:)

Kommer ikke til å teste imorgen tidlig siden jeg tok en cb digi imorges som var neg. Venter til torsdag om ikke tr kommer og prøver med en ny en da...uff, det er mulig det ryker med en billigstrimmel imorgen..:) Jeg er så svak..men vet hvor skuffa jeg blir..har forresten ikke noe som jeg føler jeg kan kalle symptomer utenom hva jeg pleier føle når tr nærmer seg...:)

god natt og lykke til igjen imorgen tidlig:)

Skrevet

Takk...God natt til deg også.

Si ifra hvis du ryker med en billigtest da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...