Gå til innhold

Fitte - er det egentlig så stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selve ordet altså, når det er brukt på den riktige måten, og ikke som et skjellsord.

I en seksuell setting kan jeg godt si "knull fitta mi" til partneren, og jeg ser virkelig ikke noe stygt ved det. Mannen synes det er opphissende å høre også;o) Forresten liker jeg godt hvis han sier "du har så deilig fitte" eller "det er så deilig å knulle fitta di".

Men så hører jeg stadig om damer som haater at det ordet blir brukt om deres edle deler, ei mente til og med at hun ville dumpet kjæresten på flekken hvis han brukte ordet "fitte" under akten (hehe..), og da lurer jeg på hva slags ord DE bruker om det aller helligste? Er mus, dåse, høne eller kuse noe bedre, liksom?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fitte duger for meg :) Om typen hadde sagt jeg hadde en deilig vagina mens vi knullet hadde jeg fått latterkrampe :)

Skrevet

Jeg synes fitte er et kvalmende ord, likedan med kuk. Hadde partneren min brukt de ordene mens vi hadde sex hadde det vært en instant turn-off. Jeg klarer heller ikke ordet rass :)

Mus og pikk synes jeg er mye mindre grove ord.

Skrevet

Pikk er grusomt..æsj :/

Kuk og fitte/mus er greit nok.

Skrevet

Ja. Jeg skjønner ikke at man må bruke denne type "skjellsord" for å bli opphisset? Er vel ikke pratingen som er avgjørende? For meg kan gubben godt holde kjeft, så lenge han gjør "jobben" sin. Jeg mister litt lysten når ordet fitte brukes.

Det er og blir et skjellsord, uansett om det er ment som noe annet. Men ut fra innlegget du tydeligvis henviser til fra Skravle, så var det brukt på en meget upassende måte!

Skrevet

Det er helt ok og ganske opphissende under akten, men ellers kan jeg vel styre min begeistring for bruken. Mus er jo bare litt søtt :)

Skrevet

Jeg hadde aldri tent mannen min om jeg omtalte ham som gubben.

Skrevet

Fitte brukt i sammenheng med sex er helt greit. Men i samme setning som baby og fødsel helt feil....fitte er nemlig seksuellt ladet..og da for mange i negativ retning..men ikke negativt for alle..men det er feil for de fleste sammen med fødsel og graviditet. Da er skjede, vagina, "der nede", nedentil mer "korrekt" benevnelse.

Gjest MyIian
Skrevet

Fitte er bare et ord. Det er eklere å si musa egentlgi. Fitte er så oppbrukt allikevel. Fatter ikke at så mange reagerer. Ordet "Fitta" derimot er jævlig.

Skrevet

Jeg synes det er et grusomt ord...Blir ofte brukt som skjellsord, og skal man være skikkelig stygg mot ei jente er det bare å kalle henne ei jævla fitte!=) Noe av det værste, synes jeg.

Skrevet

mus er sånne ekle møkkete dyr som løper under benken og driter ned alle skap.

hvorfor er pikk greit, men ikke fitte?

ord man kanskje ikke bruker så ofte.. men de beskriver vel ting litt bedre enn MUSA?!

Skrevet

Men du blir sikkert omtalt som kjerringa! Gubben var kun et utrykk jeg brukte her inne. Slapp helt av. Til vanlig bruker jeg navnet hans, eller ev. sambo!

Skrevet

Hehe fniiis.. Da jeg først kom til barn i magen, så trodde jeg alle hadde en negerkjærste som het Sambo.. Hihihih..

Skrevet

Ordet er helt i orden, men det varierer hvilken kontekst det tar seg ok ut i og hvordan det kan tolkes ut fra kontekst.

Skrevet

Folk tenner på forskjellige ting- og takk for det egentlig.

Skrevet

kommer litt ann på hvor man bruker det da.

vist jeg skal til lege så sier jeg ikke at jeg har vondt i fitta liksom :))

Skrevet

Får jeg lov til å ha meninger på denne tråden? spør bare før jeg buser ut med mine synspunkter:-)

Skrevet

gjør det du:)

Skrevet

Synes det fitteordet er skikkelig turn off:-) Vi hadde en diskusjon på jobben her om hva som var riktig navn på "glufsa" eller "glæfsa" til damene! etter at jeg hadde ramset opp ulike alternativer, så sto jeg igjen med ett par sure drittkjerringer som var enige i at det ikke finnes noe navn på "fitta" som er pent og ryddig:-) Jeg hadde dødd hvis ei 70 år gammel kjerring hadde troppet opp her å spurt "om jeg kunne sjekke opp hva den smerten i fitta er for noe":-)

Skrevet

Glufsa er det absolut værste, ser for meg en av de sleve hundene som glefser etter alt som nermer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...