Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min skjønne lille datter på 3 1/2 mnd har sovet nettene gjennom siden hun var født ( fått mat en gang om natten også opp i sengen sin for å sove vidre), men nå legger vi henne mellom 19-20 og da sover henne til 01.00 og da skal hun ha pupp hele natten prøver jeg og legge henne tilbake i senga blir det bare grin.. Jeg blir jo så sliten av og ligge og amme hele natten...

Lurer på om jeg skal gi henne en flaske mme om kvelden, MEN ho tar jo ikke flaske.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som din skjønne lille datter er klar for å begynne å spise grøt!! Når de har vært så rolig som din hele natten,og plutselig endrer mønsteret,er det nok at hun ikke blir like mett lenger. Slik var det med min førstefødte også. Så nå åpner det seg en ny smaksverden for jenta di. Gi henne litt tynn grøt på kvelden du så skal du se hun kommer til å bli rolig igjen!! Sikkert lurt å prøve med litt tynn grøt på dagtid første gangen bare for å se om hun får vondt i magen av det...kjedelig å få det på kvelden ihvertfall...Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...