Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som vet hvordan det går med Gøril og Jesper? Tenker masse på dem.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Det gjør jeg også. Ingen som har hørt noe?
mjelle og sondre :) Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Gøril og Jesper har det fint, etter forholdene hvertfall. Jeg skal si fra til dem at dere spør etter dem. Det er så fint at så mange tenker på dem!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Har også tenkt på dem. Godt å høre at de etter forholdene har det fint!
Alba44 Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Du som kjenner henne må hilse så masse til henne fra oss!! )
line_n & sara Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 godt å høre, ja! husker henne godt fra bim! hils så masse til henne og lille jesper!
oktoberjentene;) Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Slenger meg på her... tenker på dem, håper de har det etter forholdene bra
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Ja, hils å si at vi er mange som tenker på dem:-)
Poteto Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 lenge si eg har vore innpå nå.. hva har egentlig skjedd?
Gøril og Jesper :) Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Hei. Lenge siden jeg har vært her nå.. Tja, vi har det vel ikke så fint kanskje, men vi har det helt greit. Er inn og ut av sykehuset ganske ofte enda, og Jesper sliter fortsatt med spasmer døgnet rundt.. Også har han helt stoppet opp i utvikling. Han er 5,5 mnd, men siden han var 2 mnd har han stoppet opp. Det er så trist synes jeg. Så at vi har det fint etter forholdene er vel også å ta i. Noen dager er greie, andre ikke. I dag er en typisk dårlig dag.. Jeg kan godt komme med en oppdatering etter hvert, om det er intresse for det? Takk for at dere tenker på oss. Klem
Alba44 Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Vi vil gjerne høre hvordan det går med dere, Gøril. Skjønner godt at du ikke har tid eller ork til å være så mye her inne, men håper og tror at du merker hvor mye vi bryr oss. Jeg kjenner deg jo ikke i det virkelige liv, men har tenkt mye på dere.. Fra tiden inne på bim så fikk jeg ta del i dine gleder, forventninger, sorg og frustrasjon. Du er en av de jeg husker best, og har alltid hatt så godt inntrykk av deg som person. Du og Jesper er heldige som har hverandre! Vam klem fra Alba.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Klart det er interesse for det! Tenker masse på dere og ønsker dere alt godt! Synd at lille Jesper er så plaga Masse varme tanker og klemmer til dere!
lille krapyl=) Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Kjære dere. Tenker utrolig mye på dere og den situasjonen dere er i. Stoooooooor klem.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Tenker på dere jeg også! Jesper er heldig som har foreldre som gir han så mye omsorg og kjærlighet, det kan ingen barn få nok av!
heldigec Skrevet 9. januar 2008 #18 Skrevet 9. januar 2008 Kan ikke si annet enn at jeg føler meg så heldig som har friske barn - og at det slett ikke er noen selvfølge! Og her sitter jeg og klager over at det er kjipt når barna er syke (av typen omgangssyke, forkjølelse)....jeg kan ikke engang ane hvordan det er å ha barn som er syke hele tiden.... Jeg er på gråten hver gang jeg leser om dere, Gøril og Jesper. Jeg håper du oppdaterer oss alle de som tenker masse på dere her inne. Og legg veldig gjerne ut nye bilder av verdens skjønneste lille Jesper :-) Tenker på dere.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 Tenker på dere jeg også. Så bildene på profilen din, må bare si at dere har en nydelig gutt:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #21 Skrevet 9. januar 2008 Vakker gutt dere har! Tenker på dere!
Krokka og prinsessa Skrevet 10. januar 2008 #23 Skrevet 10. januar 2008 tenker også på dere! Du har en åpenhet som er til å beundre! Nydelig gutt forresten! masse klemmer!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. januar 2008 #24 Skrevet 11. januar 2008 jeg vet egentlig ikke hva som har skjedd/skjer med dere...men tenker på dere likevel... håper ting snur en dag...lykke til..
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 11. januar 2008 #25 Skrevet 11. januar 2008 Uff, blir like sentimental hver gang jeg leser oppdateringene dine, Gøril! Var inne å så på bildene av Jesper, han er jo bare så herlig :-) Stå på, du er ei tøff dame!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå