Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg blødd litt i truseinnlegget og litt på papiret når jeg var på do. Kommer nesten ikke noe nå, men har mens smerter nederst i magen. Kan noe være på gang? Har termin den 12,jan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har hatt tegnings-blødning :o) Det kommer når mormunnen begynner å bli moden og åpne seg :o)

 

Lykke til !!

Skrevet

Ring føden!

 

Jordmoren jeg går til sier at det er tre grunner for å oppsøke føden:

 

1 blødninger

2 vannet går

3 at riene er regelmessige med 5 minutter i mellom.

 

Siden du nå opplever en av tre synes jeg at du i alle fall skal ringe å høre hva de sier. (Rier blir jo også beskrevet som kraftige menssmerter, så det er vel ikke utenkelig at noe er på gang her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...