Nilla43 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Det er helt fantastisk - jeg er gravid! Testet positivt i dag tidlig - 9 dager etter IKM. Tok en test hos lege den 2. januar, men den var negativ. Så jeg har hatt en dårlig følelse hele uka selv om TR ikke kom. Men i dag lyste krysset mot meg! Så det var nok litt tidlig i forrige uke. Er sååå glad - selv om jeg ikke har noen symptomer enda.
madisen Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Fantastisk, da får blir jeg den første til å gratulere :-)))) Masse lykke til.
maritmora Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer octobaby! Er så flott når det lykkes for noen, da blir det tent et håp i oss andre modne prøvere! Lykke til!!!
40år og vil ha barn! Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 grattis! Fantastisk! Hvor gammel er du?
martine68 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Så koselig at du endelig lykkes Masse lykke til med voksende spire. klem fra
Nilla43 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er 39 år og har en gutt på 14 mnd fra før. Skulle egentlig begynne på pergo nå i januar, men så klaffet det visst på naturlig måte.
måneskinnsjenta Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Fantastisk!!!! Så det kan altså gå an å teste neg tidlig og få pos såpass lenge etter ikm. Herlig overraskelse!
ca lykkelig Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Gratulerer så mye, og lykke til videre!!! Håper jeg kommer snart etter:)
Nilla43 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2008 Takk for alle lykkeønskninger! Tar det ganske rolig foreløpig - mye som kan gå galt enda. Håper iallefall at dere følger etter ganske snart :-) Lykke til!!!
mollymamma Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet
Tobarnsmamma!!! Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Hei igjen. Alt vel med deg? Er veldig glad på dine vegne, så bra at det kan gå an å få det til så fort -igjen, i vår alder! Jeg tror man lett kan bli litt problemfokusert av å lese disse sidene, naturlig nok, etter som det stort sett er problemer folk snakker om her. Det kan av og til virke som det er nesten umulig å få det til å klaffe. Og da er det så godt at det bar skjer med noen, uten lang prøving og masse ståk! Er litt småfrustrert på egne vegne, fordi jeg og sambo rett og slett ikke har truffet EL denne måneden - mye reising hver for oss etc. Men jeg satt for meg selv og fant EL ved hjelp av tester, og det var da noe. Så satser jeg alt på full innsats i slutten av denne måneden. Har du noen tips (utover at man bør være hjemme på samme tid, da..) ?
Nilla43 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Joda det går bra, men sliter veldig med redsel for å miste. Tar en dag av gangen :-) Håper å få en tidlig UL snart for å se at alt er vel. Har lite symptomer ennå, så jeg er veldig usikker. Vet ikke om jeg har noen tips til deg, jeg - annet enn å slappe av og ikke stresse med dette. Har du vært til gynekolog? Jeg var jo det og ble veldig oppmuntret av det hun sa. Og samme uken ble jeg gravid! Så positive tanker er bra :-) Viktig å ha troen på at dette skal jeg søren meg få til :-))) Er enig med deg i at det er mye fokus på problemer her. Får nesten dårlig samvittighet for å få det til i 3. prøveperiode liksom! (slet mye mer første gangen). Men så er det så greit å vær her også - mye info og mange med samme tankene. Har ikke fortalt det til noen ennå, og da er det fint å ha jentene her inne til å dele tanker og bekymringer med. Men det er klart - man må ikke "adoptere" andres problemer fordi de har noen symptomer eller problemer som ligner dine. Det er fort gjort, syns jeg. Dukker jo opp ting her inne som man aldri har hørt om før! Vel, håper og krysser fingrene for at du også dukker opp på "gravid moden alder" snart. Masse masse lykke til!!! Klem
Dotten Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer så masse og ikke minst lykke til Vi er prøvere på nr. 2..... og håper spiren sitter snart. Er i vår 18. pp, så sannelig på tide. Snuppa er litt over 2 år, så vi har jo heldigvis henne å kose med..... Lykke til med voksende mage
Agne Skrevet 16. januar 2008 #18 Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer og så må du huske på å ta vare på deg selv nå framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå