Gå til innhold

Har dere begynt med grøt?


Mamma til 3E

Anbefalte innlegg

I går var det første gang at min fikk grøt, tar nok ei lita stund før han begynner å bli stor spiser, men han fikk nå i seg litt da. Så nå blir det grøtspising hver kveld fremover, gøy å kunne gi dem litt "vanlig" mat også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenkte selv på å kanskje gi mini grøt snart.

Men flere sier at det er ikke vits, siden han allerede sover hele natten. å han legger godt på seg også. fordi de jeg har hørt med, begynte med grøt fordi småen ikke sov så godt på natta. men min sover som en stein han.

Men er jo litt artig å kunne begynne å gi han "vanlig" mat ja :D

Hvor mye gav du han første gangen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt med litt grøt de siste dagene. Maisgrøt. Han liker det godt :) Jeg har blandet to ts grøtpulver med MME og gitt det én gang om dagen.

 

Min lille sover også som en stein om natta, 11-12 timer. Det er nesten litt lenge uten mat synes jeg. Hvor lenge sover deres om natta?

 

Jeg begynte å gi han litt grøt fordi han har begynt å gulpe så mye de siste ukene. Tenkte det ble litt fastere i magen med grøt. Har dere erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sover også 11 til 12 timer pr natt. Legger han stortsett i åtte halv ni tiden, å da våkner han stortsett igjen en gang mellom 07 og 09.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sover greit igjennom natta, legger han i 8 tida og han sover da til rundt 7. han gulper en del, så det er mye derfor jeg har begynt å gitt han litt grøt, håper han blir litt "fastere" i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...