Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med brød da gutten min var ca 7mnd. Du skal helst ikke gi gluten før de er 6 mnd men etter det går det greit.

Skrevet

Var hos hs i går og hun sa vi kunne vente.

Gutten min er 7 mnd.

Skrevet

Jeg begynte da hun var 6 mnd.

Skrevet

Dette lurer jeg også på.. Må de ha tenner først da?

Skrevet

Var hos hs forrige uke og hun sa at vi burde vente til tennene begynte å komme. Er jo ikke noe hast så lenge barnet får i seg noe mat på andre måter.

Skrevet

Går helt fint uten tenner, min mellomste var nesten 1 år før han fikk en tann, men han klarte å spie skive lenge før likevel ;-)

Skrevet

Vi begynte med brød ved 7 mnd alder. Har glutenallergi i familien, så ga glutenfritt i starten, men hun får nå vanlig brød og er 10 mnd. Ungen trenger ikke tenner for å klare å spise brød. Er jo de foran som kommer først så de tygger med gommene uansett. Men kan jo være lurt å ha gitt grøt en stund på forhånd. ;)

Skrevet

Vi begynte også ved 7 mnd, med bittesmå biter - og hun har ikke tenner. Som hun over sier, de ygger jo uansett ikke brødet med fortenna...

Skrevet

Har ikke gitt noe særlig før nå, men det er fordi han bare brekker seg av litt biter. Men i dag gikk det greit, han fikk bare som smaksprøver etter at han hade spist grøt til frokost. Han er 8 mnd og har 7 tenner, men storebror hadde ikke mer enn en tan første gang han fik brød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...