Gå til innhold

Hvor mange timer er barna dine i barnehagen pr dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man begynner jobb kl 0800 og slutter kl 1600, og man skal levere og hente før og etter jobb, så blir jo det en del timer, spesielt for en 1 åring. Noen som kan si at det går bra eller har løst ting på en annen måte? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dagmamma, men svarer allikevel. Jeg har jobbet 80% fram til nå, så da har det jo løst seg rimelig greit. Nå har jeg gått over i 100% stilling, så da begynner jeg klokka sju og sambo halv ni. Det går helt fint :)

Skrevet

nå har jeg vært så heldig å jobbe redusert så pjokken har kortere dager i bhg- idag leverte jeg kl 9 :) henter han vel rett før 4 idag. han er 21 mnd. Han stortrives i bhg han da :) når jeg begynner å jobbe igjen blir det lengre dager - men tror det kommer til å gå helt fint.

Skrevet

Jeg jobber deltid og turnus. Gutten vår er i barnehagen fra 08 til 15 eller 09:30 til 16 litt avhengig av hvilken vakt jeg har.

Hvis jeg er fri er han hjemme eller i barnehagen fra 08 til ca 13:30.

Skrevet

Arbeidsdagen til både mannen min og meg er lengre enn fra 8 til 4. Jeg har normaltid fra 7.30 til 16.30, men nå slutter jeg 45 minutter tidligere og jobber heller litt om kvelden og i helgene. Mannen min jobber 9-10 timers dag men trenger ikke start så tidlig, derfor leverer han i barnehagen og jeg henter. Dermed ender vi opp med at ungene er i barnehagen 7,5 til 8,5 timer om dagen. Det er lenge, men heldig vis trives begge ungene godt. OPm vi bare passer på å ha tid nok om morgenen går det veldig bra.

Skrevet

Leverer 08:15, henter 16:15...2,5 år. Så 8 timer daglig 'minus' 1 time soving...er lange nok dager, ja.

Skrevet

De dagene som blir vanlige for oss (mannen er sykemeldt for tiden) så kommer han til å være fra ca 8 til 15.30-16.00 avhengig av hvor kjapt jeg kommer meg fra jobb. Slutter 15, men så blir det noen min over, så er det litt trafikk osv.

De dagene jeg har seinv da, kommer jeg til å levere han kanskje i 13-tiden, dersom det ikke er noe spesielt i barnehagen, turdag, samlinger etc. Hvertfall vil jeg prøve det, dersom det blir trasig for han å bli levert så sent, så må jeg selvsagt justere det. Men de dagene blir han hentet rett før kl 17.

De dagene jeg har fri, vel da ser jeg det litt an. Noen dager hjemme, noen ganger i barnehagen. Om ikke annet ei lita stund, dersom jeg har ærend. Den dagen han har fri og ikke vi, vel, da sliter vil litt. Men fikk ikke større plass enn 80%:/

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå, som jeg er i permisjon, så er hun der fra 9-9.30-15

Hvordan det blir senere, når jeg går ut i jobb, det vet jeg ikke

Skrevet

Vi har heldigvis fleksitid begge to, slik at mannen min begynner seint og leverer ca kl 8.30, mens jeg begynner tidlig og slutter tidlig så jeg kan hente 15.30. Synes det er mer enn lenge nok. I tillegg har jeg jobbet redusert så hun har hatt en fridag i uka. Da hun var ett år, var hun hos dagmamma 4 dager i uka, like lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...