Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Noen som har opplevd liknende? I går spydde babyen (4 1/2 mnd og får bare mm) ikke bare gulpet, men kastet opp alt hun hadde spist. Så sovnet hun som vanlig og sov ca til vanlig tid. Resten av natta bar på store problemer hun stønnet og styrte, men sovnet i armene mine mens jeg bysset litt. Jeg måtte skifte bleie to ganger og en gang til nå i mårrest, da så jeg at det var noe slimaktig i avføringa... Tror hun har litt feber 38,3, men hun er i godt humør... Noen som vet??
Gothminister Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Kan jo få oppkastsjauen de minste også.. Kanskje tenner på vei?
Gothminister Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 ok,du skrev ikke noe om slimKLUMPER i hovedinlegget ditt.. Men slim i avføringen kan være tenner det også.. Minien her hadde slim noen ganger,men jeg merket ikke noe på han att han hadde vondt eller noe,var som vanlig han. Kan du ha spist noe hun ikke tåler da? Spist noe uvanlig det siste?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Ja, har jo tenkt på at et kan være noe der.. spiste kylling, wok-grønnsker og en krydrete saus, noe jeg ikke har spist på veldi lenge... Kan jo være d... Tenner også selvfølgelig, for hun sikler jo endel også... Får bare se hvordan det arter seg utover dagen.. Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå