meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 De bare kjører forbi folk som må rekke bussen. Gang på gang. Enda bussen er ful av elever fra den lokale videregånde skolen. Elever som får egen skolebuss og ikke skal ta den vanlige!!! Sinna nå!
Gjest mphs Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Men er du en som ringer til buss selskapet å klager? hvis ikke hjelper det aldri. Når jeg blir sint på bussen ringer jeg og klager. Og en av gangene den ikke kom måtte jeg ta drosje til legen.Jeg sendte da mail til busselskapet og krevde refusjon av hele beløpet(fikk det selvfølgelig også, skulle bare mangle). Jeg har vært borti at andre flirer av meg når jeg blir irritert og syns jeg ikke burde ringe for å klage bare for at bussen ikke kommer, men da blir det jo aldri bedere heller.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Ja, vi klager og har sagt ifra mange ganger allerede. Derfor er dte jo bare utrolig at de bare blåser i all kritikk og turer frem som de pleier. De har tidligere nektet barenevogner på bussen til fordel for skolelever (som også har egen skolebuss, de bare syns det er for kaldt å stå ute og vente på den). En av de kjørte slik at vogna mi nesten veltet en gang. De er gjennomgående frekke, flere som ikke gidder hjelper folk med vogn på bussen noensinne. Ja, det er ganske mye som vi reagerer på.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Hehe... det er kjærsten til mamma som tar seg av disse klagene.. skal si fra jeg ;o)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Ja, da kan du godt si ifra at bussen ofte bare dropper å ta med folk fra stoppene. To ganger på to dager jo drøyt. Men er særlig rute 113 som er et problem, pga vgs der. Vi fikk beskjed forrige gang vi sa ifra at det var helt greit å "kaste av" de videregående elevene på morgenen, siden de egentlig ikke skal ta den bussen. Men sjåførene tør jo ikke dette tydeligvis, eller så prioriterer de å ignorere andre pasasjerer, som skal rekke skole og jobb. Egentlig helt uholdbart! Du kan godt overbringe beskjed fra en frustrert liten familie her borte Palmesus:) Vi får en ganske mye mer kaotisk hverdag når ting ikke går som det skal altså.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 He he. Ellers så skal jo min mann gi beskjed selv da. Vi gjør jo alltid det:)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2008 stakkars din mors kjæreste:) Men jeg syns jo forsåvidt at de som sitter på kontorene kan få vite at ikke alle sjåførene er helt i lodd til enhver tid da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Ikke noe synd i han! Han sto på terminalen på lørdag for og sjekke at alt gikk som det skulle, pga de nye endringene som har kommet. Er masse kaos der fra før, så tror ikke han får bakoversveis av denne meldingen
Odine! Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Og hvis du ikke føler det nytter å klage, så kan du skrive et leserinnlegg eller to til avisen.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2008 Hi hi, ja, lokalavisa her er full av leserinnlegg som er mer eller mindre (mest mindre) seriøse. Skjønner at det er kaos nå, men dette har foregått jvenlig siden vi flyttet hit, tror en del av de samme sjåførene kjører i sitt gamle mønster:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå