Gå til innhold

Regntrekk til quinny freestyle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi veldig uforsiktige med våres regntrekke eller tåler disse lite? Nå har mitt vært i bruk siden mai ca. og det er masse rakner i det.. Langs føttene,eller den kanten som skal gå under fotstøtta rakna først, og nå har det begynnt å rakne rundt forbi også. Midt opp på toppen av alle ting er det to rifter?! Blir litt irritert, koster jo litt også disse da:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt vårt siden mai, men vårt holder helt fint ennå. Ser nesten ikke brukt ut. Bor du et sted i landet det regner masse, kanskje?

Skrevet

Heh, jepp...bor på vestlandet. En times tid fra Stavanger, det er flittig i bruk kan du si;) Bruker det om d blåser mye også jeg:p

Skrevet

He, he.. Da stiller det seg litt annerledes. Vi bor på Østlandet, så trekket er ikke akkurat hyppig i bruk, for å si det sånn.

Skrevet

Litt forskjell da kanskje ja;) Noen andre med erfaringer da?;)

Skrevet

Vi kjøpte i juni i fjord, men har vært brukt kanskje max 10 ganger. Men det er like helt og fint som da det ble kjøpt:)

Skrevet

Takk for svar;) Andre?

Skrevet

jeg kjøpte rett og slett ett annet regn trekk til min freestyle...de der trekkene som hører til vognen er noe drit...

det trekket jeg hadde til vognen når hun var baby og brukte den baggen som hører til raknet kjempe fort...tror det var omtrent samme type trekk...

Skrevet

Jeg fikk anefalt å kjøpe et regntrekk til en annen vogn når jeg kjøpte vogna mi. Har litt erfraring med de som tilhører quinny vognene fra før siden jeg jobber i barnehage og de er litt håpløse syntes jeg.

De rakner lett spesielt hvis de har vært ute i minus celcius.

Så jeg valgte tetunias regntrekk istede, mye bedre.

Skrevet

Ja, de blir jo helt harde når de blir kalde, å er stive og potlite å få på vognen, men liker at de er gjennomsiktige jeg da.. Er de som dere har kjøpt det?;)

Skrevet

Dere som har kjøpt andre trekk, hvilket trekk er det dere har kjøpt?

Skrevet

Jeg har samme vogn, men har kjøpt teutonia sitt regntrekk. Det med en slik regnskjerm foran luka.. VELDIG greit trekk!!

Skrevet

Anbefaler deg å klage på det.

Vi ahr brukt sportsdelen nå i 1,5 år og da regntrekket også en del. Selv om vi bor i Oslo.

Har ikke begynt å rakne her i det hele tatt. Personlig synes jeg andre trekk sitter veldig dårlig på vogna så jeg anbefaler deg og klage på trekket og prøve å få ett nytt originalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...