madisen Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Vet ikke helt hvilken pp jeg er i. Tok ut spiralen i juli, ble gravid i oktober, men hadde en sa i uke 5. Regnes pp fra juli eller fra november da?
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg ville ha regnet fra august, mnd. etter at du tok ut spiralen. Noen regner også pp fra etter SA/MA, så enten er du i din 5. - 6. pp eller din 2. - 3. pp etter SA. Kommer litt ann på hvor i syklusen du er! Noen spesiell grunn du lurer? Ev. med tanke på utredning etter 1 år kanskje? Uansett ønsker jeg deg lykke til, og håper neste spire klorer seg godt fast
madisen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Tja, lurer egentlig bare på hvor lang tid dette prosjektet vil ta?? Vi kan jo bli gravide, det fant vi jo ihvertfall ut. Om ikke annet....... :-)
Dotten Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Du må nok bare smøre deg med litt "tålmodighet"... He, he. Jeg er i min 18. pp med nr. 2. Snuppa tok bare ca 4. pp, så denne gangen tar det tid gitt!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå