Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 En ting er at de ikke gidder ta ansvar for at tapeten i vårt hus holder på og ramle av.. "nei, det er maleren, nei det er snekkeren, nei, nei, det er hvertfall ikke vårt ansvar..." Også hadde vi denne mindre heldige episoden på fredag, hvor jeg ikke rakk advokat-møtet, fordi de blokkerte veien. Jeg har også tidligere mått vente fordi de står i veien! I går okkuperte de hele jævla veien, igjen, og presterte og lempe MASSE snø over på våres tomt!!! Den er ikke spes stor fra før, om jeg ikke har min egne snø jeg vil fylle opp med... Nå var de og tok vekk snøen, men bare fordi at de måtte komme frem med gravemaskinen, som de står på VÅR tomt med, og graver! De har også gravd opp masse jord, og grus fra våres tomt, som vi har brukt 30 000 kr på og fikse opp!!!! Har planert hele tomta, og lagt stein, kosta oss masse penger, også kommer de og ødelegger????? OG, det er greit at man har lov og begynne og jobbe 07.00, men HALV SYV???? Det er litt i tidligste laget altså!!! Sambo sier at han skal be de betale det det koster og fikse det til våren, men iom at de ikke vil ta ansvar for en jævla tapet, så antar jeg de driter i hagen og! Agg, måtte bare blåse!!!!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 ta masse BILDER og send en skriftlig henvendelse.
Gulosten™ Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Kan du ikke ta kontak med fri rettshjelp eller noe sånt for å høre om noe av dette i det hele tatt er lov?? Men pass på å ta bilder....!!! Og kanskje TV2 hjelper deg... Tror også Forbrukerrådet eller noe sånt hadde vært på sin plass:P Du kan jo prøve å true med det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 jeg tør ikke stå der ute og ta bilder når de er der.. hehe. *pysa* Får ta det i kveld når de er reist, for gravemaskinen står jo der. Disse som jobber med og bygge huset, er ganske "slæske", så i går, når jeg hadde henta eldsta i bhg, så kom vi gående. Holdt ho i hånda, siden de sto med gravere og alt mulig midt i veien her, og trilla mini med den andre. Så sto de 3-4 stk på utsida der og røyka, så smeller det fra han ene "åh, sku vært liten og liggi i vogn, så kunne du kommet og dulla litt med oss og"....Hadde jeg hatt en hånd ledig, så hadde jeg brukt den til og slå, hardt! Kvalme folk altså!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Han ble ikke høy i hatten på fredag når jeg fresa til han at advokaten min ikke var spes happy for at jeg ikke rakk møtet, fordi de sto der... Hehe
___ Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Hvorfor står de på deres tomt og graver? Har dere godkjent det? Hvis ikke kan dere kontakte politiet for å få arbeidet stoppet. Dere må ikke vente til våren med å kreve erstattning. Få det skriftlig nå. Krev også at dere får en taksmann som de betaler men som dere utnevner til å bestemme beløpet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Nei, si det! Vi skal ut og måle i kveld, og se på "skadene". Vi har fyllt opp 20 cm her, og de kommer og drar det vekk. Jævla duster!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er enig med de damene over her. Gjør noe nå, og la de idiotene svi for det. Ikke la dem slippe så billig unna.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Åneida, de skal ikke få slippe unna! Men vi må ut og måle i kveld, for og se hvor langt inn på vår tomt de er.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Ja, gjør det. He he...følte at jeg ble litt irritert på deres vegne, da jeg leste innlegget. Jeg hater folk som tror dem kan gjøre hva dem vil uten å ta hensyn til andre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Ja ikke sant! Tomta vår var ikke opparbeidet, kun grus, steiner og fjell. Nå har vi fiksa den, men ikke lagt plen, og planta busker, så sånn sett ødelegger de ikke mye, bortsett fra at de har rivd opp det vi har lagt der! OG, hadde de ikke vært så jævla arrogante fra dag 1, så hadde jeg ikke blitt sååååå sur, men nå kjenner jeg at strikken strax ryker!
MikroMidas Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Er dere medlemmer av Huseiernes Landsforbund? De har mange advokater som kan svare på spm i forbindelse med sånne ting. Hvis du er medlem så får du 1 times gratis konsultasjon. Ellers har de mye informasjon liggende på siden sin - kanskje du kan få hjelp der. Det er klart at de skal betale det de ødelegger på deres tomt!! Gjør som noen andre her foreslår: ta masse bilder for dokumentasjon. Noter tidspunkt for henvendelser du har gjort til dem som ikke har ført frem og hva resultatet ble (hvilke svar du fikk). Loggfør alt sammen. Da har du en mye sterkere sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå