SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Vi bor i Oslo og alle vet hvordan barnehagesituasjonen er i denne byen. Gutten må ha barnepass fra 01.04. når permisjonen er over og jeg av finansielle grunner bare er nødt til å jobbe heltid. Vi har ikke hørt noe ang. barnehageplass, regner ikke med å få heller. Det er heller ikke så stort å velge imellom av familiebarnehager og dagmammaer. Det betyr at vi nesten må takke ja til den første dagmamma/familiebarnehagen som har plass og det "pisses me off"!! Synes det er tøft å gi bort gullungen min fra før av og nå kan jeg ikke engang velge det jeg synes er best. Hva er galt i dette landet som har penger uten ende og som ikke greier å ta vare på de små?!?!
blittmamma07 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 bare en liten grunn er at det finns ikke folk til å bygge flere barnehager da vi mangler handverkere for tiden. skjønner frustrasjonen din. selv har jeg mistet jobben mens jeg gikk i permisjon og kan av den grunn bli hjemme noen mnd til. men jeg vet ikke om du hadde foretrukket det alternativet ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå