Gå til innhold

Er så sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...av sövnlöse netter. Har ti dager igjen, og det merkes! I tillegg har vi en datter på tre år, som har så urolig sövn. Hun vil aller helst ligge inne hos oss hele tiden, men da får jeg ikke sove noe for hun er så urolig. Jeg vil så gjerne at hun skal sovne fint i sin egen seng, som hun forsåvidt gjör for det meste, men jeg vil også at hun skal kunne sove godt til hvertfall klokka tre...men hun våkner flere ganger för det. Må sies at hun har sluttet med både smokk og bleie på natta. De förste nettene uten smokk var grusomme, men nå ser det ut til at hun ikke plages av det... men så lurer jeg da, hvor ofte må jeg ta henne på do löpet av natta?

Til dere som har flere enn ett barn:

Hvordan er sövnrutinene til barna deres? Sover de i sin egen seng? Våkner de mye löpet av natta, evt. hva gjör dere da?

Trenger virkelig tips, for hvordan skal det gå å ha to små som ikke vil sove på natta..........gruer meg!!

Må tilföye at mannen min ikke deltar så mye i nattevåket fordi han skal på jobben, jeg kan jo tross alt hente meg inn igjen löpet av dagen...... men da får jeg ikke gjort mye annet da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...