Willy Wonka Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er inne og sjekker han flere ganger før jeg legger meg selv, 1 gang i løpet av natten og når jeg våkner hvis jeg våkner før han. Han sover godt!! Men er det normalt??
mams-til-tre Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 *Unger er forskjellige.. Noen sover mye, andre lite, så jeg tror bare du skal være glad at han sover mye. Tulla mi sover lite, og man blir ganske sliten etterhvert!
Julie Angelica:) Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Julie sov over natten fra hun var 4 uker, og etter at hun fikk fast føde, så kunne hun finne på å sove i både 10 og 12 timer i strekk. Nyt det mens du kan:) Hun sover 12 timer nå også,men er våken i løpet av natten. Alt fra 1 til 6 ganger:/
loveandmarriage Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Min gjør også det! Ikke noe å uroe seg over, nyt å kunne sove du også
~ms_freia~ Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Nyt det;) Min lille skatt sov 12 timer i strekk fra han var 4 mnd, og gjør det enda han:)
Mamma til snart 4 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 tulla vår gjør også det, hun er 11 uker, ogår la jeg henne kl.19, men gikk opp til henne kl,22 men en flaske, såsovnet hun igjen å våknet kl.08 idag morgens, fikk en flaske til, badet å stellte henne å hun sover enda;)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 jeg håper og tror da det! vår gutt sov 9-10 timer i strekk om natten fra han var 6-7 uker, og fortsatte med det frem til fire mnd alder. Da begynte han å våkne to-tre ganger pr natt for å spise (mm). Har nå begynt med grøt, og i natt sov han fra 20-06 igjen, litt pupp, og så fra 06-08. Han er snart fem mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå