Labambie Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Glad jeg skal til jm i dag! Dette kan virkelig ikke stemme altså... Dvs at jeg har gått opp 7 kg på 22 dager... Erhm... Noe er galt! Jeg er da såpass aktiv at det er ikke noe med meg som skulle tilsi en slik dramatisk vektøkning.. Jaja,blir spennende..
kokosyklus Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hmmm... Vann vann vann:) Tror nok jeg har gått opp et par kilo selv i løpet av uka. Leggene mine begynner å se temmelig rare ut:) Glad det ikke er sommer, huden på bena er blitt rødflekkete og til tider rød/lilla:) Stas
Labambie Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Håper på vann ja.. Men jeg ser jo at jeg har litt vann i beina,men det er jo ikke snakk om at beina mine ser rare ut av den grunn.. Og forlovelsesringen passer jo enda.. Blir redd jeg ass! Jeg orker ikke gå opp SÅ mye i vekt så fort,når jeg i utgangspunktet er stor nok! Hehe! Vi er heldige sånn sett da,kokos.. At når sommeren kommer er vi ferdig klekka og har en unge istedet for hovne bein og fingre... Mohahahaha..
kokosyklus Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 1 liter vann fordelt på hele kroppen synes ikke så mye. Min giftering passer fortsatt, men jeg merker at jeg fortere får streker på overkroppen hvis jeg har ligget på en krøll i lakenet osv. Har alltid sovemerker på kroppen:) Tør ikke sove med ringen lenger, i tilfelle jeg våkner med gedigne fingre:) he he Det er ofte bena som blir verst fordi babyen ligger å trykker på blodåren som egentlig skal føre vannet tilbake fra bena og ut av kroppen. Alt går tregere på grunn av økt motstand i disse store venen i bena. Ikke stas å legge på seg mange kilo på slutten, men husk at det som regel er mest vann;) Ja, jeg er så utrolig glad for at det er vinter nå. Jeg kan gjemme meg litt i den store jakka mi og føle meg bra istedet for å eksponere ødematøse legger medd røde prikker og rød/lilla hud i stygge bestemor sandaler:) ha ha Lykke til hos jordmor:)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg gikk opp 7 kilo på ei uke, trodde det var feil med vekta, dro på ferie, kom hjem og hadde gått opp 2 til, altså 9 på 2,5 uke. Da var det på sykehuset med mistanke om svangerskapsforgiftning, men alt var fint. Fikk ingen annen forklaring enn at det var vann, og at det hadde holdt seg i kroppen grunnet flyreise og sommervarme. Uka etter gikk jeg så ned 7 kilo igjen, 6 av dem på et døgn (!), og har nå 4 uker senere "bare" gått opp 2. Dette skjedde i uke 28-30, er i uke 34 nå. Rart hvordan kroppen styrer seg selv, uten at vi har kontroll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå