*gullungen med okt spire* Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 jeg å mannen min hadde sex i går kveld før vi la oss...jeg var i fin form...vi prøver å lage vårt andre barn,jeg sto opp etter 2 timer..hadde så vondt!!!det kentes nesten ut som jeg hadde rier å da mener jeg sikkelige riere..fy å vondt kasta opp på gulvet...jeg klemte meg i magen så hardt jeg kunne for å prøve å lindre det hadde sikkelig løs mage å avføringa var helt grønn..sorry utrykket,,tror dere sedcellene har overlevd dette har eggeløsning i disse tider...er så redd jeg har spolert sjangsen denne månden...med at jeg var så hardhendt me meg selv i magen...har dette noen innvirkning???håper på svar,er redd nå..er ikke i form enda sikkelig kvalm
Trulte76 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 kan jeg ikke fatte og begripe at det har noe å si.. Sædcellene svømmer jo fort opp til egget, en halvtime trur jeg de bruker.. Så de har nok uansett kommet frem, og både egget og sædcellene er jo microskopiske små..så trur ikke det at du trykte hardt på magen din hadde noe å si MEn lykke til med prøvingen, og håper du lykkes
*gullungen med okt spire* Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 tusen takk å nå blei jeg glad å få høre det...var så redd jeg nå
Lillebror Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 høres ut for meg som om det var galleblæra som slo krøll på seg, hadde du spist noe mat med mye fett i til middag, feks pølser, hamburger el noe sånt. mange som har utsatt galleblære får trøbbel etter jul...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå