Gå til innhold

Jeg har mistet alle symptomene!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke hatt så mange heller da... Hadde en uke med kvalme ganske tidlig, i tillegg til ømme bryster og mensmurringer.

Nå er alt borte, og i tillegg synes jeg at magen har krympet, og er mindre i forhold til forrige uke...

Er det sånn det skal være når man har kommet over i 2. trimester, eller er det noen grunn til bekymring?

Har ikke noe blødning eller vondt, eller tegn på noe galt heller altså. Det er bare det at jeg føler meg helt normal, ikke-gravid! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg synes det høres ut som du bare er en av de heldige som ikke får alle de kjipe symptomene. Jeg har vært sånn selv, fikk ikke mage før uke 19-20 og kjente ikke liv før uke 23. Men nå er det både mage og liv i lange baner:-)

Hvis du er veldig bekymret bør du kontakte legen din så du kan få bekreftet at det ikke er noe galt så kan du nyte de rolige ukene før neste etappe...

Lykke til!

Skrevet

hei du.

Jeg har lest det i ett gravid blad at etter 12 uker roer ting seg... "og mann kan faktisk lure på om mann faktisk er gravid" står det. "mange savner kvalmen som ett sikkert tegn på graviditeten" står det også. Er enig med henne over, om du er skikkelig bekymret så ring legen. Jeg måtte ringe svigerinna mi. Ho ligger 9 uker før meg, og jeg ringte henne rundt uke 12 fordi jeg mistet alle symptomene. Hun hadde opplevd det samme. Nå er hun 30 uker og jeg 21... :)

Lykke til.

Skrevet

Jeg er 13+3 idag, og logget meg akkurat inn her nå for å skrive ett liknende innlegg.

Jeg har også ingen symtomer i det hele tatt lenger, og føler meg heller ikke gravid i det hele tatt.

Syns det er rart at puppene mine ikke er ømme lenger. Betyr det at ungen ikke lever tenker jeg? og puppene har sluttet å vokse?

Uff...folk sier at man skal nyte svangerskapet, men det er ikke lett når man er konstant bekymret over ettellerannet.

Det at magen plutselig virker mindre trenger ikke være annet enn at du ikke har så mye luft lenger, sånn er det i hvertfall med meg:)

Syns det altfor lenge til ultralyd å leve i uvisshet, men det går nok bra skal du se:)

Skrevet

Nå er jo ungen deres egeentlig "ferdig". Alle indre organer er skapt, fingre/tær de skal bare vokse seg store og sterke.

Det er de første tre mnd som er en liten karusell-tur for kroppen: tenk på alle de hormonene som kom som en kjempe "overdose" på en eneste gang. Ikke rart man fikk symptomer!

Og at magen blir mindre er fordi at mange får mye luft/blir oppblåst de første mnd (noen kan nesten se litt gravide ut) og det gir seg som regel også nå i 2. trimester. Dette er jo det gøye trimesteret, med mye kjekt som skjer (UL, spark, magen som kommer og plagene som forsvinner)

Nyt det og det beste av alt: Det er helt normalt!

Skrevet

Jeg er 13 uker og samme "symptomer" som deg. Var kjempekvalm og hadde såre pupper, og oppblåst mage men er nå "normal" igjen. Har vært på UL for et par dager siden (av helt andre grunner), og alt var normalt. Legen mente jeg bare skulle nyte å ikke være kvalm mer....savner ikke kvalmen akkurat, men savner et jevnt tegn på graviditeten.

Skrevet

Takk for svar jenter:) Jeg er 14+6 i dag. Ble beroliget av å høre at flere har det på samme viset.

Skal på UL 31. januar, og synes også det er altfor lenge til!! :)

Men jeg får krysse fingrene og håpe at alt er bra, selv om symptom-mangelen gjør at jeg innimellom lurer på om jeg kanskje bare har drømt at jeg testet positivt;)

Skrevet

Fra jeg var i uke 10 til uke ca 17 merket jeg liksom ingenting jeg heller, men det kom både liv og mage etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...