Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Sitter oppe atter en gang å tenker på å få meg ny jobb.Er en utrolig slitsom og stillesittende jobb.Turnus og 100%...føler at jeg får veldig liten tid til familien.Har så lyst prøve noe nytt spennende...men er desverre så lite jobber utlyst..Vil rett å slett ikke på jobb,prøver å finne unnskyldninger hver dag for å ikke dra..huff,...Får vel bare hive meg rundt å gjøre noe med d..Noen som kjenner til det samme?
Chezka Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Absolutt!! Jeg har en dritkjedelig rutinejobb, lite å gjøre så dagene går saaaakte. Er et slit å komme seg på jobb når man har det sånn. Skulle egentlig begynne å søke på andre jobber, men pga graviditeten velger jeg å vente. Jeg har planer om å sykemelde meg et par uker pga kjempevondt i skulder- og nakkemuskler pga mye pc-bruk, og jeg må si at jeg gleder meg til å være borte fra jobben! Jeg tenker ofte at jeg egentlig ikke ønsker å jobbe i hele tatt! Jeg ønsker å være husmor på heltid :-))
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Forstår hva du mener!! Det er gjort noen endringer der jeg jobber, har blant annet fått en ny sjef. Som ringer meg i tide og utide, gjerne en lørdag kveld. Slenger dritt og tar på seg æren av mitt arbeid. Har søkt på to stillinger jeg er godt kvalifisert for, håper så inderlig det går i boks! Gleder meg til en dag å slenge oppsigelsen på bordet!!!
Tonen Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Lite jobber utlyst? Jeg trodde hele landet skrek etter arbeidskraft? Du kan jo ta kontakt selv med bedrifter som du syns er interessante, enten de har lyst ut eller ei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå