Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her og håååååper at noe er iferd med å skje.. Tør ikke tro det helt men håpe er lov :D

Våknet kl to av menssmerter. Har hatt det omtrentlig hver natt i tre uker nå, så egentlig ingenting uvanlig i det..men denne ganger går de ikke bort når jeg beveger meg. Så kaaaanskje er det en begynnelse ihvertfall? Uansett så får jeg ikke sove pga. smertene - og dessuten er baby helt turbo i magen. Så sto like godt opp litt. Noen andre som er våkne her?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Heia! Joda, nok en våkenatt her også.... Babyen her er også helt propell inni magen, jeg må bare smile av han - han styrer på sånn! Virker nesten som han prøver å bryte seg ut=)

Kan jo virke som det er noe i emning hos deg nå da? Kanskje er du i gang? Åh, det må være lov å håpe!! Du har termin ganske straks, har du ikke? 13. eller 14. eller deromkring?

Hehe....ikke ofte i livet man går og tenker "vær så snill, få litt mer vondt - få litt mer smerter, og gjerne litt blod!", men sånn er det i disse dager...=P Selv ville jeg blitt jublende glad for litt blod i trusa og noen reale menssmerter nå!

Skrevet

14. er termin her.. Seks dager - og føles som en liten evighet :) Kan virke som det er noe på gang, men på pur f så stopper det vel opp igjen. Tør lissom ikke få for store forhåpninger :)

Når har du termin da? Jeg er eviglei disse våkenettene..Det er sååå kjedelig! Akkurat nå virker våkenatt med et lite nurk som luksus i forhold; da har man ihvertfall en grunn til å gå våken!

Er sant som du sier; aldri har jeg kjent så godt etter på smerter før...Ei heller har jeg sjelden og aldri ligget og ønsket meg enda mer vondt..Hehh.. Er rart det der. Jeg sa til sambo i dag at svangerskapet avsluttes slik det startet; med nesen i trusa :D De tre første mnd. gransket jeg jo trusen flere ganger for dag i frykt for å finne spor av blod. Og nå gjør jeg jaggu det samme igjen; sjekker trusen ved hvert bidige toalettbesøk, for å se om der er spor av noe. Har vel aldri før vært mer opptatt av hva som "kommer ut".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...