Gå til innhold

feige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ synes mange e feige som må skrive meininga si anonymt.

Kvær gong en kommer m en spydi bemerkning, ska være ueni, har en anna meining enn HI eller rett å slett være frækk i kjæften så må en trøkke på anonym-knappen.

Ja synes d e feigt faktisk å ikkje stå før d en sei.

d e en U-ting heile anonymknappen synes æ.

D irritere mæ faktisk, uansett kor teit d egentli e å bi irritert over en sånn fille teng.

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Anonym-knappen kunne veldig gjerne blitt fjerna for min del også ja! Stå for det dere mener!! Ok, anonym-knappen kan være fin å ha hvis man skal spørre om noe flaut/personlig, men other than that...bort med den! Samtlige som har svart på en bitchy måte har vært anonyme, det er feigt. Hipp-hipp for alle som bruker nicket sitt=)

Skrevet

Anonym knappen er god å ha!!!!!

Slipper å bli knekt ned for meningene sine da.... Er ikke alle som vil det.

Skrevet

Jeg for min del har vært blandt tilhengerne FOR å ta bort anonymknappen på diverse forum her inne. Spesielt på 1. , 2. og 3. trimester, for det kommer fryktelig mange unødvendige spydige kommentarer der inne.

Her på krangle syntes jeg den er god å ha, siden det kan bli ganske heftige tilstander her inne og man lett blir uthengt! Det er ikke alltid man har lyst til å bli assosiert med innlegg som man skriver i hormonelt dritt-humør.

Når det er sagt -har denne kranglesiden blitt full av tråder hvor det virker som man skal bare spre mest mulig dritt. Er ikke mange diskusjonsinnlegg som skal til, før det går direkte over på personangrep og usakligheter. Savner en real diskusjon hvor det faktisk går an å diskutere noe uten å ty til å krangle bare for kranglingas skyld....

Å, ja -jeg signerer anonymt, for her inne har jeg ikke noe i mot å være en i mengden. Har ikke så sterke prinsipper eller meninger om dette temaet at jeg anser meg selv som en generelt feig person :P

Er vel like "feigt" å ordne seg et eget kranglenick, for så å kommentere litt om alt....

Skrevet

Dessuten kommer det absolutt like mange spydige kommentarer fra de med nick....

Skrevet

Men er ikke nicket en form for anonymitet? Tror ikke det er så mange som vet hvem jeg er her inne, og spesielt siden det er mulig å være anonym også i nicket?

Hmm, men kanskje likevel litt greit å ha den knappen her inne,sånn at moderator slipper å slette så mye innlegg som er sjikanerende eller sårende og direkte sårende kommentarer til spesielle bestemte unge damer??

Skrevet

Mange av oss (som mange kommenterer i diverse spydigheter) har ikke så mye å ta seg til om dagen av diverse årsaker i svangerskapet, og er her på BIM mye, så blir derfor ganske godt kjent med enkelte andre av brukerne:-). Jeg er ikke så veldig anonym i nicket mitt og er ikke så hypp på å bli gjenkjent og stilt til ansvar for alt og ingenting jeg velger å skrive -spesielt ikke her inne, som jeg stort sett bare er når jeg har lyst til å være sammen med andre som er irriterte eller litt aggresive :P.

Så akkurat et eksempel på dette i et av de andre forumene, hvor ei jente ble direkte hetset for et fortvilet spørsmål, fordi hun tidligere (for 3 mnd sisen) hadde skrevet et innlegg der hun fortalte at hun hadde vært utro og ikke visste hvem faren til babyen var. HUn hadde nok hatt bedre av å signert anonym!

Skrevet

"Her på krangle syntes jeg den er god å ha, siden det kan bli ganske heftige tilstander her inne og man lett blir uthengt!"

De som henger du er jo de ANONYME!

"Er ikke mange diskusjonsinnlegg som skal til, før det går direkte over på personangrep og usakligheter"

Igjen de ANONYME!

"Savner en real diskusjon hvor det faktisk går an å diskutere noe uten å ty til å krangle bare for kranglingas skyld...."

Siden heter krangleforumet ;)

Skrevet

Der kom jo en av de som ALLTID bruker nick og som også er kjapt ute med å bryte ned andres innlegg i stedet for å diskutere temaet....

Joda, vet det heter krangle, men trodde det gikk an for voksne folk krangle om ting uten at det ender i fullverdig barneskole-tilstander, da... My mistake, hehe...

Av min noe begrensede erfaring på denne siden er det ikke bare de anonyme som er "skurkene" her -de med nick er flinke til å provosere å hisse opp ved å plukke fra hverandre andres innlegg og misforstå med vilje de og. Men det er klart -de anonyme står jo friere til å gå helt i spinn og ta heeelt av da.

Snakket heller ikke her om den tråden som ble fjernet, men generelt...

Skrevet

Nå plukket jeg ikke innlegget fra hverandre og laget min egen versjon av ting da. Jeg kan ikke huske å ha sett noen av de "faste" her inne med nick henge ut personer, kom gjerne med eksempler om hukommelsen min er dårlig. (anonym går ikke som en person, så det kan du ikke bruke som eksempel, da ingen vet hvem anonym er)

Skrevet

Hehehe, du misforstår meg, hockeymom...

J

eg har aldri påstått at de med nick henger ut EN bestemt anonym, hehe -DET ville jo vært vanskelig, ja...

Snakket om at de med nick kommer like gjerne med spydigheter som DE (som i flertall) anonyme.

Du kan vel ikke med hånda på hjerte si at du ikke har sett tråder her inne som sporer helt av, fordi enkelte (både de med og uten nick) disser meningene eller personen rundt i stedet for å omtale temaet?

Et eksempel kan jo være tråden til Jannamor ang. skrivefeil...

Syntes det ofte blir en "krig" mellom de anonyme og de med nick. Hver på sin barrikade -og ingen husker hva de kranglet om, haha

Skrevet

Aha, da skjønner jeg.

Men det innlegget jeg svarte på først her, sier jo at det er mye drittselenging og uthenging av nick her inne. Det jeg mente var at det var Anonym som står for drittlengingen og uthenging her inne. Jeg kan ikke huske å ha sett en uthengingstråd som er startet av en med nick.

Enig i at diskusjonene sporer av, og jeg syns det er artig ;)

Til den diskusjonen du refererer til så graver jo HI sin egen grav, da hun er uenig med selv selv i omtrent annenhver setning, og lager et innlegg helt uten mening.

Skrevet

Jeg følte det vel heller sånn at HI i den skrivefeil-debatten kom til kort fordi hun hele tiden måtte forvare enkeltsteninger som var tatt ut av sammenhengen jeg da, men....At det var om å gjøre å misforstå meningene hennes med vilje... Det virket som om hun ble ganske frustrert, ja :P

Er enig i at den uthengingstråden var heeeelt bak mål, men nå virket det ikke som om målet for uthengingen tok det så ille opp da, hehe...Den var tidvis veldig underholdende den tråden -helt til noen tok SKIKKELIG av mot slutten der. Virket mer som om den var om å gjøre å målbinde personen bak det aktuelle nicket -hvilket gikk fryktelig dårlig for samtlige, hehe....

Skrevet

Er IKKE uenig med deg for å si det sånn!!!

you go girl!!!

Skrevet

Når det dreier seg om hvorvidt man skal være anonym eller ikke, så vet jeg ikke helt hva jeg syns. Jeg skjønner at folk har et behov for å være anonym en gang i blandt, spesielt hvis man legger ut personlige, intime ting.

På den andre siden er det feigt å gjemme seg bak en anonymknapp fordi man skal være skikkelig ufin og drøy. En ting er å være krass og kritisk, og til og med spydig, det kan gjøres på en morsom og artig måte,( eller det blir det for oss som leser tråden:D)

Det som ikke er bra, er at folk, bare fordi de kan gjemme seg bak en anonymknapp, spyr ut de verste ukvemsordene og rakker ned på andre, ikke bare de som stikker nesen ut på krangle, men også folk de har noe i mot på andre forum. Det er feil, og da mister anonymknappen sin hensikt.

Dessuten er det viktig å nevne at mange misforstår MENING og PERSON. Når man legger ut et krangleinnlegg, må man regne med at innlegget blir plukket fra hverandre og angrepet. Det er MENINGEN din vi stiller spørsmål med, ikke deg. Og hvis man har sterke, bastante meninger, så må man være forberedt til å svare for seg. Det er den eneste måten å oppnå respekt på.

Skrevet

"Er vel like "feigt" å ordne seg et eget kranglenick, for så å kommentere litt om alt...."

Hvem er det som gjør det, da?

Skrevet

sælfølgeli e d jo førståeli at en bruke anonymknappen om d e vældi intime/pinlie saka.

men synes den bi misbrukt kun før at folk ska tørre å slænge m leppa.

tør du d som anonym så bør du tørre d m ditt nick å

Skrevet

eg synes innlegg som går om igjen og om igjen er like irriterende.., men er med på tanken med anonymknappen..hehe

Skrevet

Voyeur

Det er nok riktig at meninger blir mer angrepet enn personer, og at dette ikke er annet enn å forvente, men jeg har da også sett at personer har blitt angrepet.

Som hun -som hadde noe med at hun ventet nr 7 i nicket sitt...

Det var vel der snakk om at hun ikke burde uttale seg, for alle visste hva hun hadde drevet med mens andre hadde utdannet seg??!! Det er vel et noe drøyt personangrep -og jeg for min del hadde forholdt meg anonym etter det!

Hilsen anonym fra en del av de overstående innleggene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...