Gå til innhold

Bæsjing... Kan man ta skikkelig i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fullpakka av forstoppelse.

Så lurer jeg på om jeg kan ta i når jeg bæsjer... Har et jævla behov , men litt skeptisk.....

Signerer anonym.....

Hilsen shitbreake :)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jo, man må vel bare klemme til når ting står helt stille. Ta det som presse-trening=) Jeg var innmari forstoppa tidligere i svangerskapet, pressa så hardt at jeg var redd babyen skulle komme...hehe! Men ble beroliget med at det ikke var noen fare for det. Vær imidlertid obs på at skikkelig mye pressing kan føre til hemoroider. Men er man forstoppa så er det viktigste å bare få dritten UT, rett og slett. Lykke til, da=)

Skrevet

Ta litt lactulose hver dag, det hjelper. Jeg var også sånn. Helt ufarlig

Skrevet

Jeg hadde forstoppelse en stund i svangerskapet, det var så vondt å få det ut og jeg "revnet" som oftest i analåpningen. Var alltid litt blod da jeg skulle tørke meg.. Så ble d ekstra vondt neste gang dette såret revnet opp igjen!:(

Jeg var på apoteket for å kjøpe noe middel mot d, men de anbefalte å prøve å drikke Biola! Skal man ha i seg noe middel, bør d være i samråd med lege så man ikke risikerer noe.

Vet ikke hva lactulose er for noe, men hør med legen først!

Lykke til med pressingen, glad d er over for meg!;)

Gravid i uke 32

Skrevet

Jeg har også vært mye forstoppet i løpet av svangerskapet :-(. Lactulose er helt trygt (det er melkesukker e.l., ikke fare for tilvenning eller noe sånt). Ta det heller jevnlig i noen dager slik at avføringen blir mykere - så er det mindre risk for hemoroider og man slipper forhåpentligvis å presse til det sprekker.

Forstoppelse er noe drit! bokstavelig talt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...