Gå til innhold

Hvor lenge kan sædceller overleve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

om man f. eks blander dem i en væske (la oss f. eks si glidekrem)?

Hvis man da injeserer denne væsken i en kvinne, kan hun da bli gravid når det har gått noen dager siden sædcellene var blandet med glidekremen?

Jadda jadda, vet det var et rart spørsmål..., men trenger svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. hvilke ulumskheter er det du planlegger nå?

Skrevet

Ok,kjæresten min som nå bor laaaaaaaangt unna (15 time med fly sånn ca.), har lyst til å sende svømmerne på denne måten, han synes det er sexy at jeg bruker dem når vi har sex på telefonen.

Skrevet

siden jeg antar dette er et særrrrrrriøst spørsmål må jeg bare svare.....klabert du blir smelt på tjukken av flybåren sperm......nesten like effektfullt som brevbombe i musa.....

Skrevet

Spørsmålet som dukker opp i mitt hode er som følger:

Hvorfor skal han blande smørja i glidekrem?

Skrevet

Hvis det "bare" er dette du skal bruke spermen hans til, så skjønner jeg ikke hvorfor sædcellene må være levende? Svømmerne er jo for små til at du kan se dem:P

Ikke at jeg ville sprøytet meg full av glidekremblandet gammel sæd uansett, men det får nå bli ditt valg..

Skrevet

Og for å svare på spørsmålet i hovedinnlegget: Nei, sædcellene kan ikke overleve flere dager utenfor kroppen, uansett hva slags annen væske de er blandet med. Trodde egentlig det var elementærkunnskap?

Skrevet

Blandes det ikke i glidekrem, tørker jo sæden ut da, dumma!

:-p

Hilsen HI

PS: Jada, dere får synes det er så perverst dere bare vil, men langdistanseforhold kan få nøden kvinne til å spinne osv;)

Skrevet

Poenget var vel mer at det ikke passet å bli gravid akkurat nå, før han kommer til Norge om et år eller så.

Skrevet

eller er poenget at det passer, så han kan komme litt fortere?

Skrevet

Hva faen er egentlig sexy med dette her da?

fatterogbegriperikke....

Skrevet

og om det ikke passer å være gravid nå så trenger cellene å være levende fordi.....?

Skrevet

Jeg sa vel for faen ikke at de trengte å være levende... Var vel nettopp derfor jeg spurte...

Dessuten vil han at jeg skal bli gravid nå, det er jeg som vil vente til han kommer til Norge.

Ikke alle som har et like fisefint sexliv som deg over, noen liker å eksperimentere litt;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvrdan tolldeklarerer man slikt? ;o)

Skrevet

har ikke noe fisefint sexliv, men jeg bare fant ikke logikken. Og når spørsmålet lyder" hvor lenge kan cædceller overleve?" så antok jeg att du ville ha de levende frem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...