Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Brukte litt LSD i min ungdom, og det endte tilslutt i en badtrip... Det var skikkelig ekkelt, føltes som om jeg ikke fikk puste og at halsen snurpet seg sammen på en måte. og nå får jeg sånne "anfall" innimellom, der det samme skjer. jeg blir jo selvfølgelig driiiitredd, og vet ikke hva jeg skal gjøre. er så ekkelt noen som vet hva dette her kan være?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hei,jeg prøvde fleinsopp i min ungdom,å havnet på en "badtripp" den satt i i mange år!! men bare vist jeg så folk i skumringsmørke, de forandret seg til ekle monstrer.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Hei! Jeg vet man kan faa flashbacks lenge etter aa ha tatt dop, og man har visstnok mye stoerre sjanse til aa faa psykiske lidelser ogsaa...men drit i det! Det er sikkert et panikkanfall, det er faktisk ganske vanlig, ikke vaer redd bare gaa til en lege og fortell hva som skjer. Du trenger jo ikke engang nevne LSD'en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå