Prish Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Aner ikke hva det er jeg har lyst på heller. Tror ikke det er oppfunnet enda...
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hehe du er ikke gravid vel? for sånn var jeg når jeg var gravid..
"husmor"med lille Nora Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 hehe. slik va reg og når eg var gravid. ville ha mye, men eg var sikker på det ikke finnes:p
Prish Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 Nei nei, håper ikke det... Tja, det kunne kanskje vært koselig;o) Er nok ikke gravid. Endte opp men en halv liter karamellpudding med masse karamellsaus som var så søtt at det gnelder i tennene. Nå er jeg kvalm. BLÆ.
Prish Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 Hva gjorde dere da? Blir nesten sånn halv-desperat her. Har ikke tenkt på at jeg kan være gravid, så nå dikter jeg snart opp et innbilt svangerskap. hehehe...
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg spiste alt jeg kom over og la på meg 30 kilo. Ikke å anbefale. Lukt på alt i kjøleskap og skaper, kanskje du kommer frem til hva det er.
Prish Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2008 Det var smart. Greier ikke å legge meg til å sove når jeg er i slikt humør.
"husmor"med lille Nora Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 eg kom fram til slutt at det var bensin lukt eg trengte:p eller så kom eg over mozell brus! hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå