Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 nå har jeg begynt å få regelmessige kynnere, har hatt det i hele kveld. Og nå er det mindre enn 5 min mellom hver, betyr det at jeg snart får rier kanskje? (eller må det forbli en ønsketenkning??)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Som jordmora mi sa det; rier er kynnere satt i system. Altså; hvis de er helt regelmessige (over tid) og varer fra 40 sekunder og oppover, så kvalifiserer det til rier. Kan du være en av de få, heldige som ikke har så vonde rier?? Hvis de fortsetter å være regelemessige ville jeg ha ringt til føden for å høre hva de tror. Ble selv tatt inn på sykehuset med "kynnere" hvert 4. minutt i romjula som viste seg å være rier. Jeg tok de liksom ikke helt på alvor, for det var ikke alle som var vonde, og jeg var så innmari psyka opp på at det skulle gjøre VONDT at jeg ikke skjønte at det var rier. Hehe...litt blank jeg da=) Håper det er noe på gang hos deg!
termin 29.jan Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Sist hadde jeg det sånn som deg to-tre kvelder før de ordentlige riene kom. Regelmessige og ganske langvarige kynnere men ikke vondt. Men som hun over skriver, det kan jo være rier som ikke gjør vondt også. Ta tida og sånn og så ringer du føden om du er i tvil! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 hmm, regelmessigheten gikk bort når jeg la meg. Dumt spørsmål, men kan man få sterkere kynnera av å ha luft i magen? for jeg tror jeg hadde en del luft i magen.. Og stikking i skjeden under kynnere, er det normalt?
Fjompeline Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 No such luck- i hvert fall ikke her i gården. Har den siste uka hatt regelmessige kynnere over flere timer på kvelden. Men skjer det noe mer? Neida! De forsvinner gradvis når jeg legger meg, og kommer tilbake for fullt neste kveld. Skikkelig lureri, altså... ;-)
termin 29.jan Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Men det betyr nok at det snart skjer! :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 håper d skjer noe i kveld:) -evig optimist-
Fjompeline Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Får håpe det:-) Men nå skal det gjør ganske vondt før jeg tror på at noe faktisk skjer, altså... Lykke til til HI også- og alle andre med "falske alarmer". Før eller siden så blir det vel vår tur, i mellomtiden har kroppen det bare litt gøy med å lure oss, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå