Gå til innhold

Min magiske dato : 08.01.08 *Termin*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, idag er min UL- termin.

 

Status :

 

Smerter i skambenet.

Litt kvalm/uvel..

 

Noe mer?

 

Neida, knall form, får gjort masse husarbeid, er på besøk , kjenner ingen plasser at jeg skal føde på denne siden av sommeren ;)

 

Irritert: - begynner å bli

 

Lei: - Ja at folk spør hele tiden : Kjenner du noe???

 

Tror jeg at jeg går noen dager , sikkert en uke til: JA !

 

 

Aktiv baby : Har vært veldig aktiv helt til nå , men har hatt en rolig dag idag.. Ellers så er det Rock and Roll!

 

Mentalt forberedt: Gravid? Who me?? Jeg har jo magen full av brødristere og kattunger....;)

 

 

Jaja:)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hehe....vi får se om datoen bringer med seg en liten baby eller kattunge da=) Så herlig at du er i god form, det må være godt å få gjort unna ting og tang i huset. Selv er jeg helt punktert... Krysser fingrene for at det skjer noe for oss begge i dag!=)

Skrevet

Tjaaa. ikke noe har skjedd så langt nei.. Hadde vel egentlig ikke forventet det heller. Men har gangspærr i underlivet , som jeg sa , smerter i skambenet .

Hadde en skikkelig kjiipern natt , sovna ikke før kl 04.. Må opp på alle fire , for å klare å endre stilling i senga. og jeg må endre ofte! Dulter med magen , å det er nok så vondt innimella...

 

Nei blir vel ikke baby før om lenge!

 

Skrevet

Min magiske dato var 2. januar.... Ikke så magisk lenger, kan du si....

Jeg sitter her enda, og lurer på når det magiske skal skje.... Begynner å lure på om svangerskapet er innbilt ;-)

 

Lykke til!!!!

Skrevet

Heia heia heia baby! Huff ja.. Vi må bare smøre oss med tålmodighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...