Marit82 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Ja, idag er min UL- termin. Status : Smerter i skambenet. Litt kvalm/uvel.. Noe mer? Neida, knall form, får gjort masse husarbeid, er på besøk , kjenner ingen plasser at jeg skal føde på denne siden av sommeren Irritert: - begynner å bli Lei: - Ja at folk spør hele tiden : Kjenner du noe??? Tror jeg at jeg går noen dager , sikkert en uke til: JA ! Aktiv baby : Har vært veldig aktiv helt til nå , men har hatt en rolig dag idag.. Ellers så er det Rock and Roll! Mentalt forberedt: Gravid? Who me?? Jeg har jo magen full av brødristere og kattunger.... Jaja:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hehe....vi får se om datoen bringer med seg en liten baby eller kattunge da=) Så herlig at du er i god form, det må være godt å få gjort unna ting og tang i huset. Selv er jeg helt punktert... Krysser fingrene for at det skjer noe for oss begge i dag!=)
Marit82 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Tjaaa. ikke noe har skjedd så langt nei.. Hadde vel egentlig ikke forventet det heller. Men har gangspærr i underlivet , som jeg sa , smerter i skambenet . Hadde en skikkelig kjiipern natt , sovna ikke før kl 04.. Må opp på alle fire , for å klare å endre stilling i senga. og jeg må endre ofte! Dulter med magen , å det er nok så vondt innimella... Nei blir vel ikke baby før om lenge!
fikk jente 090108 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Min magiske dato var 2. januar.... Ikke så magisk lenger, kan du si.... Jeg sitter her enda, og lurer på når det magiske skal skje.... Begynner å lure på om svangerskapet er innbilt ;-) Lykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Heia heia heia baby! Huff ja.. Vi må bare smøre oss med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå