Gå til innhold

Nok en søvnløs natt... .Grynt!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli frustrert! Har aldri hatt problemer med dette tidligere, men nå er det 2. natta på rad som jeg ligger våken!

Er jo fremdeles i jobb og allting, så det er ikke både å sove ut på dagtid heller.

Forrige natta var jeg tett i nesa og sleit med å puste, så jeg trodde det var årsaken til at jeg ikke fikk sove, men er mye bedre nå og er allikevel våken. Ikke har jeg vondt noen steder, ikke har jeg "maur" i beina.. Jeg bare sovner ikke rett og slett.

Flere som sliter med det samme nå mot slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Sliter!!! Men første natta at det er så ille at jeg har stått opp igjen. Orket ikke ligge å vri meg mer, så fant ut at det var bedre å prøve å sbli å trøtt at kroppen slukner tross alle vondtene.. Jeg har begynt permisjonen da, så heldig slik, men har aldri klart å sove på dagen med mindre jeg er veldig syk! Men får iallefall slappet av. Hadde ikke hatt noe i mot at fødselen starter nå i grunnen! :o)

Skrevet

Nei, dette er ikke særlig moro...

Har 2 uker igjen på jobb, så er det permisjon, men om det skal fortsette slik de neste dagene, så tror jeg at jeg må kaste inn håndklet litt før, gitt.

Får håpe fødselen dn er like rundt hjørnet, men at du får slappet av litt før den tid :)

Skrevet

I begynnelsen av svangerskapet fikk ikke jeg sove. Var grusomt, og veldig tøft å gå på jobb som vanlig! Vurderte etterhvert seriøst å legge meg ned på gulvet og prøve å sove, he he.. Aldri gøy med sykemelding, men er ikke tiden for å slite seg ut..

Har enda over to uker til termin her, men håper han vil komme før! Men i verste fall er det enda en måned igjen. Det er vanskelig å innstille seg på å vente så lenge, altså! Men kan jo ikke gjøre så mye fra og til :o)

Håper du får sove snart, da! :o)

Skrevet

Sliter med søvnen jeg også...er bare ikke trøtt og småen spreller som en idiot om natta...tar aldri feil..sitter oppe i natt også nå er jo kl.01:30 og jeg er lys våken. men jeg får sove på morgenen og formiddagen da...men det blir ikke en god natt søvn!

Før jeg ble gravid så sovnet jeg med en gang jeg la meg og da var jeg i KOMA!! men nå våkner jeg bare at naboen fiser tror jeg hehe...

Er nå i uke 35 så har noen uker igjen men er heldigvis sykemeldt så jeg kan sove på morgenen og litt til!

Skrevet

Småen tar av her også! he he. Har ikke merket noen fast døgnrytme på ham gjennom svangeskapet, men de 2-3 siste nettene har han tatt av når jeg vil sove. Men er jo koseligere å sitte oppe sammen med babyen enn helt alene, he he (så lenge tassen ikke er grunnen til at en ikke får sove..)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Joiner deg med et "grynt" her Bris med februarmirakel! Nettene er kjipe! Har slitt med å sove lenge nå, kan ikke huske sist jeg sov mer enn 4-5 timer. Først sleit jeg med forferdelig vondt i bekkenet, så var det kynnerne som holdt meg våken. Men de siste 3 ukene er det kløen som har plaget livet av meg....og den blir selvfølgelig verre om natta. Argh!! Men-men...snart i mål nå, så det er bare å bite tenna sammen og holde ut disse siste dagene=)

Skrevet

Heheh, ja, det er alltid noe. Kan bli noen slitsomme netter fremover hvis dette er fremtiden, men men... Snart er det permisjonstid, og da har det i grunn ikke noe å si om jeg sover på natte eller dagtid.

Skrevet

Jeg er heldigvis student, så har muligheten til å sove på morgenen og formiddagen om jeg vil. Selv om det går utover skolen. Det er som regel litt aktivitet på den lille om natten, pluss at jeg våkner veldig lett. Bare jeg skal snu meg fordi det er litt ubehagelig i bekkenet, fordi jeg får halsbrann eller fordi jeg må på do.

Tar som regel lang tid før jeg sovner..Men merker at jeg sover dårlig første halvdel av natten, men veldig godt mellom 6 til 12 om formiddagen!!:)

Er i uke 32 nå, så har vel en stund til med urolige netter.

Skrevet

Samme som deg Trinek_83, sover utrulig dårlig første del av natta, men frå sambuaren min reise klokka 6 til 11-12, sove eg kjempegodt og nesten i ett!:)

Skrevet

Jeg legger meg gjerne i halv elleve-elleve tiden på kvelden. Sovner som en stein. I totiden våkner jeg og får ikke sove igjen. Vandrer rundt i 3-5 timer før jeg blir så trøtt at jeg faktisk får litt mer blund på øynene. så kan jeg sove i 3-4 timer.

Jordmor sa at hun anbefalte meg å prøve akupunktur for det hadde hun hørt flere ha god effekt av. Vet ikke jeg, men skal begynne med modningsakupunktur og hun sa det ville hjelpe på søvnen også. Kunne trenge litt oppspart energi til baby kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...