Gå til innhold

Dere med termin i begynnelsen av februar....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Når har dere regnet dere fram til at unnfangelsen skjedde??

Jeg har selv termin 9 februar, og regnet det slik at jeg ble mest sannsynlig befruktet i midten av mai. Stemmer dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan stemme bra:) Har termin 6 feb og unnfangelsen var mellom 13 og 20 mai ca...

:)

Skrevet

Jeg har også termin 9. februar, og hadde EL 15 mai (fikk positiv ELtest 14)

Skrevet

Og jeg fikk satt inn et befruktet egg 11.mai, har termin 4.feb:-)

Etter sykehusets beregninger hadde jeg egentlig termin 2.feb, men ble flyttet to dager på UL. De har de nå egentlig ikke lov til, men de gjorde det lell...

Skrevet

Oi, i følge mine beregninger hadde jeg EL i slutten av april. Hadde kun sex en gang da, så traff sånn ca på dagen eller dagene etter. 29 januar var menstermin men ble flyttet til 2. februar på UL. Da er jeg spent:) Kanskje hun kommer litt før 2. feb da..

Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Jeg har termin 11. febr, og ble gravid rundt 16.-18. mai :)

Gjest venter_på_jenta_mi!*høygravid*
Skrevet

Syntes dette hørtes litt sent ut.. Jeg har termin 1 februar og det er da regnet at unnfangelsen skjedde 21 april.. Dette stemmer i følge mensen også.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg ble gravid den 13.mai (ettersom babyen var planlagt), og jeg hadde første dag siste mens 30.04-07, og jeg har 27 dagers syklus. Mensterminen min er 05.02-08 og UL-termin er 06.02-08.

Skrevet

Synes heller at din termin høres sen ut jeg da...

Min er temmelig nøyaktig, i og med at det er prøverør...

Dette var frysegg, så jeg satte inn et egg som var to dager "gammelt" 11.mai. Termin= 4.februar.

Skrevet

Jeg har også termin 9 februar, i følge ul-terminen.

Fikk pos graviditetstest 2 juni, og brukte ikke morgenurin. Streken kom fort!! Og hadde da vært sikkelig uggen form over en uke...

Jeg er veldig uening i ul-termin, for jeg mener jeg er over 2 uker lengre på vei enn hva ul - termin sier!

Både ul før og etter ordinær ul sier at babyen er større enn hva ul-terminen sier!! Så det blir spennende å se:)

Nuske kan komme når som helst.. og formen er forferdelig, er som en zoombie!!

Skrevet

Ifølge ul har jeg termin 5. feb, men har selv kommet frem til at unnfangelsen skjedde 7. mai og har menstermin 30. januar.

Skrevet

I følge terminkalkulatoren på babyverden.no har unnfangelsen skjedd den 17.mai om man har termin 9 februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...