Leirha Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Noen som vet hvordan man søker barnehageplass til den ufødte? Jeg vet det skal gå an å søke bør den lille er født, man søker som "baby" Men man må jo idag søke på nett og der må man skrive inn personnr til den som skal ha plassen, og det går ikke an å komme videre uten. Jeg må for alt i verden få søkt nå, siden terminen min er så sent i februar at det kan hende jeg ikke rekke "februar-fristen" for barnehagesøk, så jeg er ganske stressa nå. Noen som vet..noe?
sydilla Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 du må ha personnr for å søke på nett i alle fall. Men ta kontakt med barnehagekontoret på kommunen first thing in the morning :-)
Leirha Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 Tro meg, det skal vi, har allerede satt smbo på saken
Leirha Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2008 UFF..nå ble jeg så skuffa! Det gikk ikke an lenger å søke om barnehageplass til en baby som ikke var født enda. SÅ utrolig kjipt! Jeg har termin i slutten av februar og fristen for å søke er jo 1februar. Siden jeg skal ha han inn i barnehage så tidlig så må jeg søke til fristen Uff jeg har jo ikke råd til noe dagmamma da.. snufs nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre og ble ganske lei meg (
3 har blitt 4 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 tror de har opptakt fortløpende etter fristen også...stikk innom den barnehagen du har mest lyst til å få plass i og prat m styrer,de kan sikkert hjelpe deg;-)
Leirha Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 JO jeg skal gjøre det, takk for svar blir temmelig stressa av alt som IKKE er i boks, eller som jeg ikke kan ordne selv for tiden..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Er det 1. februar altså. Trodde 1. mars var vanlig frist jeg. Men det må jo gå an å søke senere også. Eller du kan søke private barnehager da. De tar gjerne inn nye så fort de får plass. Har hatt poden i 2 private barnehager.
trinemor Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 jeg snakket med banehageopptaket eller hva det nå heter i dag å de sa at vi bare skal søke fortløpende etter når babyene kommer å så blir man vurdert underveis, jeg vil ha barnehage fra januar 09 å håper virkelig at de klarer og gi meg en plass selv om fristen for året går ut 1.februar .. har termin i midten av mars... Man kunne ikke søke før babyen er kommet men håper på søsken fordel lykke til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå