Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Kan ikke annet enn å irritere meg over en ting. Eksempel: En mor skriver ett innlegg hvor hun lurer på hvordan familien skal organisere ferien ettersom bhg har stengt en del uker og familien derfor ikke får ferie sammen. Ikke lenge etter har man et innlegg med overskrift alla " HERREGUUUUD, skljønner dere ikke at barna også trenger ferie???" Selvfølgelig skjønner enhver mor med gode hensikter at barna trenger ferie... Det er jo ikke det det handler om akkurat.. Vi er selv 2 stk som jobber skift. bhg har stengt i 4 uker. På min arb plass er de svært lite fleksible, slik at vi har feriebolker. Det resulterer i at jeg og min samboer pluss lillemor kun ¨får 1 uke ferie sammen . Jeg har faktisk pga dette bestemt meg for å si opp jobben og være hjemme med lillemor i 3 mnd pga dette. Nå gleder jeg meg sinnsykt til dette, men det var med tungt hjerte jeg bestemte meg. Så derfor har jeg kjempestor forståelse for at det kan bli problematisk for enkelte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå