Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 noen som aldri har turt å møte noen på nettet? er jo en kjempelang tråd om lykkelige familier som har møttes på nett... hadde aldri turt det selv!!! er jo så mange gæninger der ute
svana72 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Tror nok det er like mange galninger du kan møte på en fredag eller lørdags kveld på byen....Er faktisk veldig mange seriøse mennesker som leter etter den rette på nett...Men er så klart lurt å ha snakket med mennesket over en periode å gjerene på tlf + å fått se bilde av den du skal møte,en skal ikke bare treffe den første en snakker med da,å en finner som regel ut om personen er seriøs eller ikke,men selvsagt er mye sprø mennesker der oxo,men som sagt så merker du det som regel,men selvsagt en skal være forsiktig uansett hvor en treffer mennesker hen mener jeg da...min mann traff jeg gjennom spray chat for 4 år siden vi har 2 barn sammen...Snakka med han på nett og i tlf og fikk bilder av han i 6 mnd før jeg traff han...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 bare jeg som har vært pysete altså...? jaja, synd det skipet har seilt. måtte min kjære på noe så kjedelig som jobb:/
svana72 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Neida du er ikke pysete....å møte sin kjære på jobb er jo flott da hadde du spenning hver dag du gikk på jobb da...
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Ja, jeg sjokkerte faktisk meg selv en gang, reiste til Oslo og møtte en fyr jeg hadde snakka masse med på nett. (og snakka med i tlf og sett på cam) Det dreide seg vel egentlig kun om sex, hehe, og jeg var dritnervøs før første møte. Men fyren var superhyggelig, selv om det aldri ble snakk om noe seriøst forhold. Vi møttes et par ganger, og på den tiden var det akkurat en sånn spenning i hverdagen som jeg trengte... ah... !
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Møtte min kjære på jobb, jeg også=) Har aldri møtt noen på nett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå