Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Er nå i uke 17 og i ca to uker har det vært litt ubehagelig press både før og etter jeg er på toalettet (og tisser) Tok test for urinveisinfeksjon for noen dager siden og alt så bra ut. Vet at det kan skyldes at bebisen ligger langt ned og presser på blæra, men sånn hele tiden da, er det vanlig? Ofte litt vondt/ubehagelig mens jeg tisser også. Svir ikke, men kjenner økt press?trykk nederst i magen. Noen fler rundt uke 16, 17 om har/hadde det sånn?
SuperMoM <3 Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 16 uker på onsdag og har kjent ett press i blæren/underlivet og vært veldig bekymret for dette.. etter jeg har vært på do også.. så lurer også på hva dette kommer av.var ikkje slik første gang jeg var gravid!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Jeg kjente også sånt press i uke 17/18. Trodde også det kunne være UVI, men det ble utelukket etter en sjekk. Det fortsatte slik i 2-3 uker, så gikk det over Kjenner det enkelte ganger ennå (er i uke 20 nå) men bare en gang innimellom og ikke hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå