Gå til innhold

Kjeder meg litt her.... ang piercinger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange piercinger har dere?

 

Hvor er de?

 

Og hvor gammel var du da du tok de forskjellige?

 

Selv har jeg tre; navlen (19 år), tungen (17 el 18 år) og puppen (14 år)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen nå, men har hatt i puppen og tunga tok det når jeg var 17.

Skrevet

Mange i øra og en i navlen. Den i navlen tok jeg da jeg var 12 år... Heh, modern tilta, men det var ikke snakk om å ta den ut, det var jo så kuuuuult ;o)

Skrevet

-8 i navlen 16-17 år

-1 i øyenbrynet 16 år

-2 i leppa 17 år

-1 i tunga 24 år

-1 intimpiercing over klitten 24 år

 

Hadde litt kick i perioder...

 

Har fjernet alle nå, bortsett fra den i tunga!

 

 

Skrevet

jeg har 3..

navlen (14år) og 2 vedsiden av hverandre i nesen(16år)

Skrevet

Uff, de tok jeg ut for mange år siden. Men hadde en del...:/ Tok heldigvis ingen i ansiktet, bortsett fra nesa da.

Skrevet

hvordan fikk du plass til 8stk i navlen??

Skrevet

Glemte å skrive at jeg hadde 1 i nesa da jeg var 18

 

 

Skrevet

1 i navelen(14år og 1(18år) i tunga. hadde en i hver brystvorte men måtte jo ta ut pga amming og da grodde dem igjen. dem tok jeg for 2 år siden.

Skrevet

Jævlig stor navel... he he he...

Neida. Hadde de ikke samtidig.

Skrevet

glemte at jeg hadde i nesen (13 år) og øyebrynet (14-15 år), men de hadde jeg ikke lenge... toppen 1 år.

Skrevet

var det vondt med intimpiercing?!!?? har vært innom tanken noen ganger...

Skrevet

Det var veldig vondt å ta den, men den grodde fort.

Måtte bare prøve en gang før jeg dør...

Skrevet

hehe,ja jeg så det for meg!

Jeg hadde så sinnsykt lyst å ha 4 hull i navlen sammtidig, 1 oppe,1 nede å 1 på hver side...jeg så noen som hadde d på oslo piersingstudio sine nettsider å synes det var såååå stili!!

 

Skrevet

hadde en i leppa (16)

4 i navelen en over, en under og en på hver side, hehe (14)

brystvorta(16)

og mange i øra

Skrevet

Ja, tenk at vi syntes det var drit kult...

Oioioi. Nå hørtes jeg ut som ei gammel tante, men jeg er glad jeg ikke har alle piercingene nå...

 

Ser ikke like tøft ut når man nærmer seg 30!

Skrevet

Hadde en i navelen, emn det forsvant(15):P

Men har tatto då=)

Skrevet

Har kun hull i ørene jeg...

Men sambo har i ene puppen og det vil jeg også. Men vi har blitt enig at jeg da må ta i samme puppen som han så de ikke henger seg sammen når vi... vel, dere skjønner=)

 

Har en tatovering da, et tegn på ene skulderen. den tok jeg når jeg var 14.

Skrevet

Har tatt ut alle(uten om 2 i hvert øre)

 

Nesa (ring)- 14 år

Tunga- 18

Navlen- 18

Leppa- 16

Brystvortene- 18.

 

 

Skrevet

Jeg har/hatt:

nesen 3 ganger

navlen 1 gang

brystvorta 1 gang

 

Har kun i navelen nå, skal ta på nytt i brystvorta etterhvert.

 

Også har jeg 4 hull i hvert øre og 2 tatoveringer.

Skrevet

7 i ørene (Husker ikke når)

2 i nesa (14 og 18)

1 i underleppa (21)

1 i tunga (20)

 

Har hatt en bridge, tok den da jeg var 22, men den har jeg ikke lengre.. =(

Har tatt to ganger i øyenbrynet oxo, men det tålte jeg ikke.

Skrevet

Tok i nesa da jeg var 17 år, har en liiiten dobb fortsatt (må pynte seg litt, hi, hi...). Tok i tunga og den ene brystvorta da jeg var 18 år, tok de ut igjen etter ca. 5 år.

Skrevet

har i nesa..=)

husker ikke når jeg tok den,må ha vert 16 eller 17 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...