Mine <3<3<3 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvor mange piercinger har dere? Hvor er de? Og hvor gammel var du da du tok de forskjellige? Selv har jeg tre; navlen (19 år), tungen (17 el 18 år) og puppen (14 år)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 ingen nå, men har hatt i puppen og tunga tok det når jeg var 17.
(0_o) Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Mange i øra og en i navlen. Den i navlen tok jeg da jeg var 12 år... Heh, modern tilta, men det var ikke snakk om å ta den ut, det var jo så kuuuuult ;o)
Prish Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 -8 i navlen 16-17 år -1 i øyenbrynet 16 år -2 i leppa 17 år -1 i tunga 24 år -1 intimpiercing over klitten 24 år Hadde litt kick i perioder... Har fjernet alle nå, bortsett fra den i tunga!
mammaen til Lukasgolle Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 jeg har 3.. navlen (14år) og 2 vedsiden av hverandre i nesen(16år)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Uff, de tok jeg ut for mange år siden. Men hadde en del...:/ Tok heldigvis ingen i ansiktet, bortsett fra nesa da.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 hvordan fikk du plass til 8stk i navlen??
Prish Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Glemte å skrive at jeg hadde 1 i nesa da jeg var 18
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 1 i navelen(14år og 1(18år) i tunga. hadde en i hver brystvorte men måtte jo ta ut pga amming og da grodde dem igjen. dem tok jeg for 2 år siden.
Prish Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Jævlig stor navel... he he he... Neida. Hadde de ikke samtidig.
Mine <3<3<3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2008 glemte at jeg hadde i nesen (13 år) og øyebrynet (14-15 år), men de hadde jeg ikke lenge... toppen 1 år.
Mine <3<3<3 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2008 var det vondt med intimpiercing?!!?? har vært innom tanken noen ganger...
Prish Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Det var veldig vondt å ta den, men den grodde fort. Måtte bare prøve en gang før jeg dør...
mammaen til Lukasgolle Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 hehe,ja jeg så det for meg! Jeg hadde så sinnsykt lyst å ha 4 hull i navlen sammtidig, 1 oppe,1 nede å 1 på hver side...jeg så noen som hadde d på oslo piersingstudio sine nettsider å synes det var såååå stili!!
--arkin-- Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 hadde en i leppa (16) 4 i navelen en over, en under og en på hver side, hehe (14) brystvorta(16) og mange i øra
Prish Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Ja, tenk at vi syntes det var drit kult... Oioioi. Nå hørtes jeg ut som ei gammel tante, men jeg er glad jeg ikke har alle piercingene nå... Ser ikke like tøft ut når man nærmer seg 30!
Synne&TheTerminator Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 Hadde en i navelen, emn det forsvant(15) Men har tatto då=)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #19 Skrevet 7. januar 2008 Har kun hull i ørene jeg... Men sambo har i ene puppen og det vil jeg også. Men vi har blitt enig at jeg da må ta i samme puppen som han så de ikke henger seg sammen når vi... vel, dere skjønner=) Har en tatovering da, et tegn på ene skulderen. den tok jeg når jeg var 14.
cherry coke Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 Har tatt ut alle(uten om 2 i hvert øre) Nesa (ring)- 14 år Tunga- 18 Navlen- 18 Leppa- 16 Brystvortene- 18.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 7. januar 2008 #21 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har/hatt: nesen 3 ganger navlen 1 gang brystvorta 1 gang Har kun i navelen nå, skal ta på nytt i brystvorta etterhvert. Også har jeg 4 hull i hvert øre og 2 tatoveringer.
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 7 i ørene (Husker ikke når) 2 i nesa (14 og 18) 1 i underleppa (21) 1 i tunga (20) Har hatt en bridge, tok den da jeg var 22, men den har jeg ikke lengre.. =( Har tatt to ganger i øyenbrynet oxo, men det tålte jeg ikke.
~Aurora~ Skrevet 8. januar 2008 #23 Skrevet 8. januar 2008 Tok i nesa da jeg var 17 år, har en liiiten dobb fortsatt (må pynte seg litt, hi, hi...). Tok i tunga og den ene brystvorta da jeg var 18 år, tok de ut igjen etter ca. 5 år.
☆Anonymia☆ Skrevet 8. januar 2008 #25 Skrevet 8. januar 2008 har i nesa..=) husker ikke når jeg tok den,må ha vert 16 eller 17 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå