dame81 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 noen som vil skravle litt? dattera mi sover og gubben er på jobb. er litt kjedelig og sitte her alene. hehe
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 hei jeg vil gjerne skravle litt med deg. har enda ikkje fått døgnrytmen normal etter jula, så jeg blir nok oppe ei stund til...
dame81 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 ja da er vi 2 om det. hehe.og i tillegg litt små lei av all den prøvinga. hehe håper den sitter snart.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 jeg hadde el 24-27 des så jeg er ikkje på prøvinga no, men ventinga...
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 mente en gang mellom 24-27. er på min første pp så dette er innmari spennende
dame81 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 jeg skal ha el en av dissa dagene jeg da. så jeg håper det klaffer denne gangen. vi har jo prøvd i 22pp nå så. hehe
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 å hjelp d var lenge. vi fant ut at vi skulle prøve den 12. des og da kastet jeg p-pillene.. så dette kan jo ta tid, men hvem vet kanskje man har flaks. dere får bare stå på i disse dagene da, kan kanskje bli litt for mye av d gode også... he,he..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 veldig bra at dere har ei datter fra før da.. ikkje gi opp håpet. mamma og pappa brukte 3 år før d klaffet med min lillebror. den som venter på noen godt venter ikkje forgjeves. håper ikkje dere trenge å bruke så lang tid da...
dame81 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 hehe ja det er kjempe lenge men jeg gikk jo på p-sprøyta jeg da. og derfor jeg ikke har blitt gravid er jo fordi jeg ikke har fått igjen el. men går på pergo da så jeg håper masse denne mnd. for nå er jeg lei. hehehehe
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 pergo er d sånn el fremmende medisin? vill gjetting... har hørt at flere har strev me å bli gravid etter p-sprøyte. da vet jeg at jeg ikkje skal begynne me d etter en evt gravidtet nå. har lyst å få to litt tette, men kan jo ikkje bare sende ei bestilling på d da.. har ikm på torsdag den 10., og skal teste meg for første gang, e så spendt...he,he...
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 skal prøve å legge meg litt... fikk en bunke gravid blader hos ei venninne da hun hørte jeg skulle prøve... go natt.
dame81 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2008 ja den skal få fram el. så jeg håper så veldig. jeg råder deg ikke til og begynne med sprøyta. det er noe drit hehe. jeg kommer aldri til og bruke den noe mere for og si det sånn. hehe. teste ja hehe det blir spennende. venter ikm den 24 januar jeg da. kan jeg spørre hvor gammel er du?? må ikke svare. hehe.
dame81 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2008 okey god natt da. kjempe koselig og prate med deg.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 jeg er 32, snart 33 så jeg håper ikkje d blir for mange pp på meg, begynner å dreg på årene nå... he,he.. jeg klarte ikkje å rive meg løs herifra me en gang. måtte lese litt på de andre innleggene. er helt oppslukt.. er jo helt ny her, så jeg suger til meg info som en svamp. du husker sikkert hvordan d var for deg under første svangerskap? men no skal jeg gå å legge meg. kjempekoselig å snakke me deg også. go natt..
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Jepp! Ikke bare meg som er nattedyr altså? hehe... bør vel legge meg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå