Gå til innhold

noen skravle syke mennesker her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil skravle litt? dattera mi sover og gubben er på jobb. er litt kjedelig og sitte her alene. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg vil gjerne skravle litt med deg. har enda ikkje fått døgnrytmen normal etter jula, så jeg blir nok oppe ei stund til...

Skrevet

ja da er vi 2 om det. hehe.og i tillegg litt små lei av all den prøvinga. hehe håper den sitter snart.

Skrevet

jeg hadde el 24-27 des så jeg er ikkje på prøvinga no, men ventinga...

Skrevet

mente en gang mellom 24-27. er på min første pp så dette er innmari spennende

Skrevet

jeg skal ha el en av dissa dagene jeg da. så jeg håper det klaffer denne gangen. vi har jo prøvd i 22pp nå så. hehe

Skrevet

å hjelp d var lenge. vi fant ut at vi skulle prøve den 12. des og da kastet jeg p-pillene.. så dette kan jo ta tid, men hvem vet kanskje man har flaks. dere får bare stå på i disse dagene da, kan kanskje bli litt for mye av d gode også... he,he..

Skrevet

veldig bra at dere har ei datter fra før da.. ikkje gi opp håpet. mamma og pappa brukte 3 år før d klaffet med min lillebror. den som venter på noen godt venter ikkje forgjeves. håper ikkje dere trenge å bruke så lang tid da...

Skrevet

hehe ja det er kjempe lenge men jeg gikk jo på p-sprøyta jeg da. og derfor jeg ikke har blitt gravid er jo fordi jeg ikke har fått igjen el. men går på pergo da så jeg håper masse denne mnd. for nå er jeg lei. hehehehe

Skrevet

pergo er d sånn el fremmende medisin? vill gjetting...

har hørt at flere har strev me å bli gravid etter p-sprøyte. da vet jeg at jeg ikkje skal begynne me d etter en evt gravidtet nå. har lyst å få to litt tette, men kan jo ikkje bare sende ei bestilling på d da.. har ikm på torsdag den 10., og skal teste meg for første gang, e så spendt...he,he...

Skrevet

skal prøve å legge meg litt... fikk en bunke gravid blader hos ei venninne da hun hørte jeg skulle prøve... go natt.

Skrevet

ja den skal få fram el. så jeg håper så veldig. jeg råder deg ikke til og begynne med sprøyta. det er noe drit hehe. jeg kommer aldri til og bruke den noe mere for og si det sånn. hehe. teste ja hehe det blir spennende. venter ikm den 24 januar jeg da. kan jeg spørre hvor gammel er du?? må ikke svare. hehe.

Skrevet

okey god natt da. kjempe koselig og prate med deg.

Skrevet

jeg er 32, snart 33 så jeg håper ikkje d blir for mange pp på meg, begynner å dreg på årene nå... he,he.. jeg klarte ikkje å rive meg løs herifra me en gang. måtte lese litt på de andre innleggene. er helt oppslukt.. er jo helt ny her, så jeg suger til meg info som en svamp. du husker sikkert hvordan d var for deg under første svangerskap? men no skal jeg gå å legge meg. kjempekoselig å snakke me deg også.

go natt..

Skrevet

Noen som fortsatt er våkne?

Skrevet

Jepp! Ikke bare meg som er nattedyr altså? hehe...

bør vel legge meg snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...