Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Maser litt jeg nå. Men leste i en tidligere debatt at du mente man ikke finner ALS, MS, kreft, ADHD, Autisme og diabetes hos ikke-vaksinerte. Hvor har du det fra?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LT.VisSeksjon?vp_SEKS_ID=989460
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 oops..glemte du å bytte nick yppert/malinrompompei?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Spesielt med tanke på at det ytterst få tilfeller av MS blant samer, men samene og andre beboere i Finnmark har stadig måtte gå igjennom vaksineringsprogrammer pga økt risiko for å pådra smitte i fra Russland. Hvordan forklarer du dette?
Eat sardines and die Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Du burde lest linken før du drar konklusjoner anonym 23.55
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Ingen i norske anonyme antivaksinefanatikeres landsforbund har disse sykdommene og vi teller tross alt hele 13 medlemmer. Alle er friske og har kun hatt maks 5 kjønnsykdommer hver etter at vi ble medlemmer for 1 år siden:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Nei, jeg er sug lut jeg. hadde du glemt det? kanskje en ide å gå inn på linken før du idioterer deg.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 http://pdf.tidsskriftet.no/tsPdf.php?pdf=pdf2006/2541-4.pdf
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Nok et svar hvor han prøver å få bort oppmerksomheten fra saken, med å få den "anonyme", som tilfeldigvis var meg denne gangen også til å virke "dum" og uvitende. Vi kan legge til litt mer fakta (et ord som Dr.Yppert har gjort verdiløs). På Sardinia i Italia har den største tettheten av folk som er rammet av MS. Italia har samtidig en av de mest omfattende vaksineringsprogrammene i verden. Hvordan forklarer Dr.Yppert denne sammenhengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå