Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maser litt jeg nå. Men leste i en tidligere debatt at du mente man ikke finner ALS, MS, kreft, ADHD, Autisme og diabetes hos ikke-vaksinerte. Hvor har du det fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oops..glemte du å bytte nick yppert/malinrompompei?

Skrevet

Spesielt med tanke på at det ytterst få tilfeller av MS blant samer, men samene og andre beboere i Finnmark har stadig måtte gå igjennom vaksineringsprogrammer pga økt risiko for å pådra smitte i fra Russland. Hvordan forklarer du dette?

Skrevet

Du burde lest linken før du drar konklusjoner anonym 23.55

Skrevet

Ingen i norske anonyme antivaksinefanatikeres landsforbund har disse sykdommene og vi teller tross alt hele 13 medlemmer. Alle er friske og har kun hatt maks 5 kjønnsykdommer hver etter at vi ble medlemmer for 1 år siden:-)

Skrevet

Nei, jeg er sug lut jeg. hadde du glemt det?

kanskje en ide å gå inn på linken før du idioterer deg.

Skrevet

Nok et svar hvor han prøver å få bort oppmerksomheten fra saken, med å få den "anonyme", som tilfeldigvis var meg denne gangen også til å virke "dum" og uvitende.

Vi kan legge til litt mer fakta (et ord som Dr.Yppert har gjort verdiløs). På Sardinia i Italia har den største tettheten av folk som er rammet av MS. Italia har samtidig en av de mest omfattende vaksineringsprogrammene i verden. Hvordan forklarer Dr.Yppert denne sammenhengen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...