Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Auauauau...

Jeg er så solbrent at jeg nesten ikke klarer å flytte meg helt ut på verandaen for å nyyyte de 18 gradene der ute...

Jeg sovnet på stranda i dag... *angre bittert*

Jooo, også vil jeg klage og syte litt mer, for jeg vil ikke hjem til over en halvmeter med dum nø i morra:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du på husmorferie? UTEN MEG????????+

Kose deg=)

Skrevet

Dette skreiv du bare for å plage oss!!!!

Jeg vil gjerne være solbrent!!!!!! Heller det enn forfrossen...

Skrevet

Sauen; jeg vurderte klesvaska di som kjipere enn Tenerife og valgte sistnevnte til tross for pris;) Hihi...

Men vi får ha det til gode!!!

Renate, jepp, du har sååååå rett:) *gliiiise* (veit du, tenna blir innmari hvite når resten av trynet er griserosa?!)

Men nå må jeg pakke litt, sukk, stønn osv:(

Skrevet

Er du hjemme!!! Jippi!!! Jeg er faktisk veldig sjalu på deg som er brent... Her tar jeg sol for harde livet og er like blek...

Hvordan var turen? Treffes snart?

Skrevet

Oi.. så skal du sitte på flyet hjem og....

Skrevet

det var slemt!!!

sto å venta på en forsinka buss i 25 min. i dag:(

og så var jeg våt og kald på beina!!!!

men for å skryte litt selv er jeg kjempe støl i kroppen, for jeg var nemlig ute å aket og lekte meg i snøen i går:D

Skrevet

NÅ er jeg hjemme, dritkult liksom, kjørte faktisk fast bilen i snøhelvete:( Hvem sa halvmeter, er jo en forbanna meter!

Men ja, treffes vil man jo gjerne. Men har litt hektiske dager akkurat nå, eksamen 15 og jeg hadde visst ikke med meg bøkene på ferie gitt:p Hihi...

Skrevet

Det gikk faktisk ganske bra det lammelåret;)

Verre med bekkenløsnngen da:)

Skrevet

Ååå! :(

Men se det på den lyse siden: Det er kjedelig å dra og noe dritt å komme hjem til snø.

Men da kan du jo ligge i snøen og bli kvitt solbrentheten! ;)

Skrevet

Hehe, ikke søren, skal ikke utenfor døra for annet enn januarsalg den kommende uka! *hihi*

Skrevet

Hehehe;)

*Neinei, så ikke benytt det gode rådet mitt da!!!!!*

;)

Men skjønner deg igrunn ;)

Gleder meg til å få penger.. Dessverre må jeg fikse det fordømte eksosanlegget på bilen.. Men regner med å ha en stor lapp (eller to) å svi av i butikken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...