Gå til innhold

JEG FRYSER OG FRYSER

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fryser og fryser.

sitter inne med masse klær på meg. to ullsokker, pulsvarmere, to tykke gensere. om natta har jeg på meg masse klær, tom ulllue. blir ikke varm før d har gått mange timer.. ingen andre fryser, men d gjør jeg.. iskald på føtter og hender. er 24 grader inne nå, så d skulle no holde. ute er d bare -2. bruker IKKE å fryse på disse tempraturene til vanlig. en varm dusj holder meg ikke varm lenger enn noen minutter.

er dette et sterkt symptom eller? Hørte litt om d på 1.trim..

får håpe...

noen her som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 6 + 2 og fryser snart ihjel :-) Jeg fryser og fryser, mannen min holder på å smelte bare han ser på meg der jeg ligger under to tykke dyner med ullsokker på! Det føles som om jeg ikke greier å få opp varmen, uansett hvor mye jeg kler på meg eller pakker meg inn. Har ikke vært slik før så jeg tilskriver det graviditeten!

Skrevet

Jeg er motsatt, jeg.. Kanskje et dårlig tegn for min del?

Men jeg fryser alltid på hendene og tærne da, men varm ellers..

Å fryse er et symptom ja!!

Når tester du?

Skrevet

Jeg frøs også veldig da jeg var gravid sist. Det er ikke uvanlig:)

Heller ikke å være veldig varm.

Skrevet

hei truseprinsesse.

i natt tok denne frysingen helt ovehånd. jeg la meg til slutt med to ullsokker, ulvang termoundertøy, pulsvarmere, ullue, tykk termo dyne og ovenen på fullt. tok flere timer før jeg ble varm og sovnet.. helt sykt.. jeg har ikm på torsdag og tester på fredag... enn du? hadde ikke du ikm til helga hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

jeg fatter ikkje at d går ann å fryse så masse. gjør d jo nesten aldri til vanlig.. på dagen kan jeg være varm nok, men d er på ettermiddagen, kvelden det begynner. får heller ikkje opp varmen. er som is på hender og føtter.. trener en del, så d skulle ikkje være dårlig blodsirkulasjon heller. men hvem vet? tester fredag, så får vi c.

Skrevet

når gikk denne frysingen din over da i sist svangerskap?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...