Prinsen & spiren Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Heihei. Kjæresten min og jeg er inne i vår 3 pp nå. Hadde el fra 31 des - 5 jan.. ca. Og jeg synes jeg er såååå (!!) hard i magen. HELE magen. Kan dette være noe? Jge får ikke trukket magen like langt inn som jeg pleide. DOg, lenge sidne jeg har gjort det. Vet at hvis det evt er en liten spire der inne, så har ikke den begynt å vokse. men hva er dette? Har du vært sånn? Jeg er jo evt bare en uke på vei. Virker kanskje helt merkelig... men jeg ble jo evig optimist=)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 hei, har vert gravid tre ganger og aldri opplevd noe som det. Skal jeg være helt ærlig så høres det ut som om du bør slappe LITT av med hele greia. En kan fort slite seg ut hvis skuffelsene blir for mange. Kanskje du er gravid, kanskje ikke. Det finner du fort ut om mensen kommer eller ikke.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg gikk 2 måneder før jeg fant ut jeg var gravid. Jeg fikk også trukket magen like langt inn som vanlig da, hadde heller ikke andre tegn! ta en test du, så er du på den sikre siden;) Lykke til!!
~sjiraff~ Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Har man ikke EL kun 1 dag? SLapp av og ikke stress. Spiren sitter da den sitter. Lykke til!
Prinsen & spiren Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Du har selvfølelig helt rett;) Kanskje jeg bare har lagt litt på meg - og det trenges. Så er jo postivt det også. Ha en fin kveld videre;)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 7. januar 2008 #6 Skrevet 7. januar 2008 Hadde det ikke sån selv så tidlig, men krysser fingrene for deg! Snart sitter'n, skal du se=) Lykke til videre med prøvingen!
Prinsen & spiren Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 tusen takk for det Den sitter når den sitter. Jeg må bare være tåååålmoooodig!!! hehehe..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hei søte du! Tror nok ikke du hadde merket noe som helst på magen om du er en uke på vei. Men det er flere jordmødre o.l som mener at det er mange der ute som kjenner seg selv og kroppen sin så pass godt at de kan merke om de er gravid eller ikke veldig tidlig. (før testene blir positive altså) Men slik er iallefall ikke jeg! Ville nok uansett bare slappet litt av med hele greiene så slipper du å bli lei deg om det ikke er en liten en der;) Men var nok ikke den du kjente uansett lille du;) Masse lykke til, Spiren kommer når tiden er inne! Klem
lana<3 Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jeg ble gravid sist mnd men ikke for så lenge desverre...jeg merket at det bråket no voldsomt der inni....det romsterte og fikk endel luft og oppblåst, øm mage...akkurat slik var jeg når jeg var gravid med datteren min også...kjente dette fra 8 dager etter el...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå