Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Vel, jeg mener ihvertfall vi må slutte å forsvare oss med å komme med negative ting om eldre mødre. Unge mødre og eldre mødre har alle sine negative ting, og vi kommer ingen vei med å tråkke noen på tærne for å komme høyere opp selv. Man kan vel være god mor enten man er 16 eller 40 - det er ikke nødvendigvis alderen det kommer an på, men ens egne forutsetninger for å få barn. Unge mødre har på noen ting dårligere forutsetninger enn eldre mødre - på samme måten som eldre mødre har dårligere forutsetninger enn unge mødre på andre ting. Det viktige er vel ikke om vi er bedre eller dårligere enn andre mødre, men om vi er gode mødre for VÅRE barn! Når unge mødre "henger ut" de som får barn i moden alder (eller omvendt) graver man bare sin egen grav. Man får ikke respekt hvis man ikke gir respekt. det er ihvertfall det jeg mener=) Nå refererer jeg forresten IKKE til det som ble sagt på den plakaten. jeg velger å la denne jenta vise seg og sine meninger på programmet før jeg uttaler meg videre om den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå